Teacher's Social Skills as Fundamental Determinats of Efficient Interaction Between Teachers and Students in English Lessons at Secondary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891214" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891214 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.karolinum.cz" target="_blank" >http://www.karolinum.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociální dovednosti učitele jako důležité determinant efektivní interakce učitel-žák ve výuce angličtiny na střední škole.
Original language description
S rostoucím významem anglictiny nejen jako cizího, ale i jako mezinárodního dorozumívacího jazyka je stále vetší pozornost venována efektivite cizojazycné výuky. Príspevek predkládá dílcí výsledky výzkumu, který prispívá k objasnení problematiky cizojazycné výuky zkoumáním pusobení psychosociálních faktoru na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou. První cást príspevku strucne charakterizuje komunikacní metodu v edukacní interakci ve výuce anglictiny, aktéry této interakce a roli sociálních dovedností v profesní kompetenci ucitele anglictiny. Druhá cást prezentuje vybrané výsledky výzkumu edukacního stylu ucitelu anglictiny a analýzu konkrétní inter- akce v jejich vyucovacích hodinách. Výsledky prináší podnetná zjištení týkající se puso- bení sociálních dovedností ucitele na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou.
Czech name
Sociální dovednosti učitele jako důležité determinant efektivní interakce učitel-žák ve výuce angličtiny na střední škole.
Czech description
S rostoucím významem anglictiny nejen jako cizího, ale i jako mezinárodního dorozumívacího jazyka je stále vetší pozornost venována efektivite cizojazycné výuky. Príspevek predkládá dílcí výsledky výzkumu, který prispívá k objasnení problematiky cizojazycné výuky zkoumáním pusobení psychosociálních faktoru na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou. První cást príspevku strucne charakterizuje komunikacní metodu v edukacní interakci ve výuce anglictiny, aktéry této interakce a roli sociálních dovedností v profesní kompetenci ucitele anglictiny. Druhá cást prezentuje vybrané výsledky výzkumu edukacního stylu ucitelu anglictiny a analýzu konkrétní inter- akce v jejich vyucovacích hodinách. Výsledky prináší podnetná zjištení týkající se puso- bení sociálních dovedností ucitele na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Psychologie pro praxi
ISSN
1803-8670
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1-2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
21-33
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—