All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher's Social Skills as Fundamental Determinats of Efficient Interaction Between Teachers and Students in English Lessons at Secondary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891214" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891214 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.karolinum.cz" target="_blank" >http://www.karolinum.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální dovednosti učitele jako důležité determinant efektivní interakce učitel-žák ve výuce angličtiny na střední škole.

  • Original language description

    S rostoucím významem anglictiny nejen jako cizího, ale i jako mezinárodního dorozumívacího jazyka je stále vetší pozornost venována efektivite cizojazycné výuky. Príspevek predkládá dílcí výsledky výzkumu, který prispívá k objasnení problematiky cizojazycné výuky zkoumáním pusobení psychosociálních faktoru na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou. První cást príspevku strucne charakterizuje komunikacní metodu v edukacní interakci ve výuce anglictiny, aktéry této interakce a roli sociálních dovedností v profesní kompetenci ucitele anglictiny. Druhá cást prezentuje vybrané výsledky výzkumu edukacního stylu ucitelu anglictiny a analýzu konkrétní inter- akce v jejich vyucovacích hodinách. Výsledky prináší podnetná zjištení týkající se puso- bení sociálních dovedností ucitele na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou.

  • Czech name

    Sociální dovednosti učitele jako důležité determinant efektivní interakce učitel-žák ve výuce angličtiny na střední škole.

  • Czech description

    S rostoucím významem anglictiny nejen jako cizího, ale i jako mezinárodního dorozumívacího jazyka je stále vetší pozornost venována efektivite cizojazycné výuky. Príspevek predkládá dílcí výsledky výzkumu, který prispívá k objasnení problematiky cizojazycné výuky zkoumáním pusobení psychosociálních faktoru na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou. První cást príspevku strucne charakterizuje komunikacní metodu v edukacní interakci ve výuce anglictiny, aktéry této interakce a roli sociálních dovedností v profesní kompetenci ucitele anglictiny. Druhá cást prezentuje vybrané výsledky výzkumu edukacního stylu ucitelu anglictiny a analýzu konkrétní inter- akce v jejich vyucovacích hodinách. Výsledky prináší podnetná zjištení týkající se puso- bení sociálních dovedností ucitele na efektivitu edukacní interakce ve výuce anglictiny komunikacní metodou.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Psychologie pro praxi

  • ISSN

    1803-8670

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    21-33

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database