All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Creativity and Efficiency at Advertising Contests

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874963" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874963 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

  • Original language description

    Kapitola se zabývá kritérii hodnocení kreativity a efektivity na soutěžích reklamní a propagační tvorby. Blíže si všímá dvou českých soutěží - Effie Awards a Art Directors Club Creative Awards. Podrobně analyzuje jejich výsledky v období let 2002 až 2015. Na jejich podkladě ukazuje, nakolik z pohledu tvůrců souvisí kreativita a efektivita v reklamní tvorbě. Kvantitativní analýza výsledků naznačuje, že reklamní a komunikační agentury, které jsou hlavními přihlašovateli prací na obou soutěžích, se na obou v principu snaží uspět s jinými kampaněmi. To naznačuje, že kreativita a efektivita jsou dva fenomény, o nichž reklamní tvůrci uvažují do značné míry odděleně.

  • Czech name

    Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby

  • Czech description

    Kapitola se zabývá kritérii hodnocení kreativity a efektivity na soutěžích reklamní a propagační tvorby. Blíže si všímá dvou českých soutěží - Effie Awards a Art Directors Club Creative Awards. Podrobně analyzuje jejich výsledky v období let 2002 až 2015. Na jejich podkladě ukazuje, nakolik z pohledu tvůrců souvisí kreativita a efektivita v reklamní tvorbě. Kvantitativní analýza výsledků naznačuje, že reklamní a komunikační agentury, které jsou hlavními přihlašovateli prací na obou soutěžích, se na obou v principu snaží uspět s jinými kampaněmi. To naznačuje, že kreativita a efektivita jsou dva fenomény, o nichž reklamní tvůrci uvažují do značné míry odděleně.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-83-5

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    11-28

  • Number of pages of the book

    128

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter