Creativity and Efficiency at Advertising Contests
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874963" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874963 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
Original language description
Kapitola se zabývá kritérii hodnocení kreativity a efektivity na soutěžích reklamní a propagační tvorby. Blíže si všímá dvou českých soutěží - Effie Awards a Art Directors Club Creative Awards. Podrobně analyzuje jejich výsledky v období let 2002 až 2015. Na jejich podkladě ukazuje, nakolik z pohledu tvůrců souvisí kreativita a efektivita v reklamní tvorbě. Kvantitativní analýza výsledků naznačuje, že reklamní a komunikační agentury, které jsou hlavními přihlašovateli prací na obou soutěžích, se na obou v principu snaží uspět s jinými kampaněmi. To naznačuje, že kreativita a efektivita jsou dva fenomény, o nichž reklamní tvůrci uvažují do značné míry odděleně.
Czech name
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
Czech description
Kapitola se zabývá kritérii hodnocení kreativity a efektivity na soutěžích reklamní a propagační tvorby. Blíže si všímá dvou českých soutěží - Effie Awards a Art Directors Club Creative Awards. Podrobně analyzuje jejich výsledky v období let 2002 až 2015. Na jejich podkladě ukazuje, nakolik z pohledu tvůrců souvisí kreativita a efektivita v reklamní tvorbě. Kvantitativní analýza výsledků naznačuje, že reklamní a komunikační agentury, které jsou hlavními přihlašovateli prací na obou soutěžích, se na obou v principu snaží uspět s jinými kampaněmi. To naznačuje, že kreativita a efektivita jsou dva fenomény, o nichž reklamní tvůrci uvažují do značné míry odděleně.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-83-5
Number of pages of the result
18
Pages from-to
11-28
Number of pages of the book
128
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—