All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Ambient media in advertising: The importance of design in the process of creation of ambient media deals with the role of graphic and industrial design in the creative process and perception of ambient medium.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63516894" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63516894 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    AMBIENTNÍ MÉDIA V REKLAMĚ: Význam designu při tvorbě ambientních médií

  • Original language description

    Cílem autora je stanovit roli a význam designu v procesu vytváření ambientních médií založených na teoretických zdrojích a vyhodnocení kavantitativního a kvalitativního výzkumu. Kniha popisuje dopad a vliv ambientních médií na příjemce na základě rozsáhlého kvantitativního výzkumu a zároveň na základě analýzy téměř 1000 příkladů ambientních médií, které se staly podkladem pro komplexní analýzu. V rámci výsledků kvantitativního výzkumu provedeného metodou SASI ve více než 70 zemích světa autor definuje postavení ambientních médií v systému marketingové komunikace. Rovněž jsou ambientní média komplexně zadefinována tak, aby bylo jasně zřejmé, jaké nosiče spadají pod tuto kategorii a jaké ne. Závěrem je představen optimální proces tvorby ambientního média v rámci ambient media designu.

  • Czech name

    AMBIENTNÍ MÉDIA V REKLAMĚ: Význam designu při tvorbě ambientních médií

  • Czech description

    Cílem autora je stanovit roli a význam designu v procesu vytváření ambientních médií založených na teoretických zdrojích a vyhodnocení kavantitativního a kvalitativního výzkumu. Kniha popisuje dopad a vliv ambientních médií na příjemce na základě rozsáhlého kvantitativního výzkumu a zároveň na základě analýzy téměř 1000 příkladů ambientních médií, které se staly podkladem pro komplexní analýzu. V rámci výsledků kvantitativního výzkumu provedeného metodou SASI ve více než 70 zemích světa autor definuje postavení ambientních médií v systému marketingové komunikace. Rovněž jsou ambientní média komplexně zadefinována tak, aby bylo jasně zřejmé, jaké nosiče spadají pod tuto kategorii a jaké ne. Závěrem je představen optimální proces tvorby ambientního média v rámci ambient media designu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7454-682-2

  • Number of pages

    137

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book