Ambient media in advertising: The importance of design in the process of creation of ambient media deals with the role of graphic and industrial design in the creative process and perception of ambient medium.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63516894" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63516894 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
AMBIENTNÍ MÉDIA V REKLAMĚ: Význam designu při tvorbě ambientních médií
Original language description
Cílem autora je stanovit roli a význam designu v procesu vytváření ambientních médií založených na teoretických zdrojích a vyhodnocení kavantitativního a kvalitativního výzkumu. Kniha popisuje dopad a vliv ambientních médií na příjemce na základě rozsáhlého kvantitativního výzkumu a zároveň na základě analýzy téměř 1000 příkladů ambientních médií, které se staly podkladem pro komplexní analýzu. V rámci výsledků kvantitativního výzkumu provedeného metodou SASI ve více než 70 zemích světa autor definuje postavení ambientních médií v systému marketingové komunikace. Rovněž jsou ambientní média komplexně zadefinována tak, aby bylo jasně zřejmé, jaké nosiče spadají pod tuto kategorii a jaké ne. Závěrem je představen optimální proces tvorby ambientního média v rámci ambient media designu.
Czech name
AMBIENTNÍ MÉDIA V REKLAMĚ: Význam designu při tvorbě ambientních médií
Czech description
Cílem autora je stanovit roli a význam designu v procesu vytváření ambientních médií založených na teoretických zdrojích a vyhodnocení kavantitativního a kvalitativního výzkumu. Kniha popisuje dopad a vliv ambientních médií na příjemce na základě rozsáhlého kvantitativního výzkumu a zároveň na základě analýzy téměř 1000 příkladů ambientních médií, které se staly podkladem pro komplexní analýzu. V rámci výsledků kvantitativního výzkumu provedeného metodou SASI ve více než 70 zemích světa autor definuje postavení ambientních médií v systému marketingové komunikace. Rovněž jsou ambientní média komplexně zadefinována tak, aby bylo jasně zřejmé, jaké nosiče spadají pod tuto kategorii a jaké ne. Závěrem je představen optimální proces tvorby ambientního média v rámci ambient media designu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7454-682-2
Number of pages
137
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—