All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mature generations and tangible products: consumer preferences in products and communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F23%3A63573838" target="_blank" >RIV/70883521:28130/23:63573838 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >10.7441/978-80-7678-215-0</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

  • Original language description

    Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).

  • Czech name

    Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

  • Czech description

    Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50803 - Information science (social aspects)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7678-215-0

  • Number of pages

    845

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book