Mature generations and tangible products: consumer preferences in products and communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F23%3A63573838" target="_blank" >RIV/70883521:28130/23:63573838 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >10.7441/978-80-7678-215-0</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Original language description
Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).
Czech name
Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Czech description
Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50803 - Information science (social aspects)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7678-215-0
Number of pages
845
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—