Tangible Products Through Generations : Consumer Preferences in the Area of Products and Communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F24%3A63581278" target="_blank" >RIV/70883521:28130/24:63581278 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.5281/zenodo.14753411" target="_blank" >https://doi.org/10.5281/zenodo.14753411</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.14753411" target="_blank" >10.5281/zenodo.14753411</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hmotné produkty pohledem generací : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Original language description
Monografie „Hmotné produkty pohledem generací : Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v principu týkají nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky), volnočasových aktivit (sport, atraktivita jednotlivých možností trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média, televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry) a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám, ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky). Tato monografie podrobně analyzuje postoje veřejnosti k jednomu z okruhů, a to ke hmotným produktům. Všímá si podrobně rozdílů v preferencích jednotlivých demografických a geografických segmentů a vztahů mezi preferencemi jednotlivých kategorií hmotných produktů, stejně jako vztahů preferencí hmotných produktů a položek z ostatních sledovaných oblastí. Jsou zde představeny také spotřebitelské typologie, vytvořená pro Generace Z, Y, X a Baby Boomers na základě dat o preferencích hmotných produktů.
Czech name
Hmotné produkty pohledem generací : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Czech description
Monografie „Hmotné produkty pohledem generací : Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v principu týkají nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky), volnočasových aktivit (sport, atraktivita jednotlivých možností trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média, televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry) a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám, ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky). Tato monografie podrobně analyzuje postoje veřejnosti k jednomu z okruhů, a to ke hmotným produktům. Všímá si podrobně rozdílů v preferencích jednotlivých demografických a geografických segmentů a vztahů mezi preferencemi jednotlivých kategorií hmotných produktů, stejně jako vztahů preferencí hmotných produktů a položek z ostatních sledovaných oblastí. Jsou zde představeny také spotřebitelské typologie, vytvořená pro Generace Z, Y, X a Baby Boomers na základě dat o preferencích hmotných produktů.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-88356-15-8
Number of pages
701
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—