All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Tangible Products Through Generations : Consumer Preferences in the Area of Products and Communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F24%3A63581278" target="_blank" >RIV/70883521:28130/24:63581278 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://doi.org/10.5281/zenodo.14753411" target="_blank" >https://doi.org/10.5281/zenodo.14753411</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.14753411" target="_blank" >10.5281/zenodo.14753411</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hmotné produkty pohledem generací : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

  • Original language description

    Monografie „Hmotné produkty pohledem generací : Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v principu týkají nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky), volnočasových aktivit (sport, atraktivita jednotlivých možností trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média, televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry) a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám, ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky). Tato monografie podrobně analyzuje postoje veřejnosti k jednomu z okruhů, a to ke hmotným produktům. Všímá si podrobně rozdílů v preferencích jednotlivých demografických a geografických segmentů a vztahů mezi preferencemi jednotlivých kategorií hmotných produktů, stejně jako vztahů preferencí hmotných produktů a položek z ostatních sledovaných oblastí. Jsou zde představeny také spotřebitelské typologie, vytvořená pro Generace Z, Y, X a Baby Boomers na základě dat o preferencích hmotných produktů.

  • Czech name

    Hmotné produkty pohledem generací : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

  • Czech description

    Monografie „Hmotné produkty pohledem generací : Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v principu týkají nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky), volnočasových aktivit (sport, atraktivita jednotlivých možností trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média, televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry) a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám, ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky). Tato monografie podrobně analyzuje postoje veřejnosti k jednomu z okruhů, a to ke hmotným produktům. Všímá si podrobně rozdílů v preferencích jednotlivých demografických a geografických segmentů a vztahů mezi preferencemi jednotlivých kategorií hmotných produktů, stejně jako vztahů preferencí hmotných produktů a položek z ostatních sledovaných oblastí. Jsou zde představeny také spotřebitelské typologie, vytvořená pro Generace Z, Y, X a Baby Boomers na základě dat o preferencích hmotných produktů.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-88356-15-8

  • Number of pages

    701

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book