All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Intervention into the process of formation of didactic knowledge of content: Inspiration by activity theory

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63508035" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63508035 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání

  • Original language description

    Studie navazuje na autorovy předcházející výzkumy a publikace zaměřené na pedagogické znalosti učitele. Je pokusem o nástin teorie pedagogického jednání jako instipace pro vzdělavatele budoucích učitelů při promýšlení intervencí do procesu utváření didaktických znalostí obsahu. Autor se opírá o některé obecnější práce pojednávající o jednání a zejména o poznatky Vyskočilovy školy, orientované na psychosomatické disciplíny. Čerpá však také z vlastních zkušeností získaných při studiu těchto disciplín, absolvovaných v rámci programu celoživotního vzdělávání Kreativní pedagogika - pedagogická kondice na DAMU v Praze.

  • Czech name

    Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání

  • Czech description

    Studie navazuje na autorovy předcházející výzkumy a publikace zaměřené na pedagogické znalosti učitele. Je pokusem o nástin teorie pedagogického jednání jako instipace pro vzdělavatele budoucích učitelů při promýšlení intervencí do procesu utváření didaktických znalostí obsahu. Autor se opírá o některé obecnější práce pojednávající o jednání a zejména o poznatky Vyskočilovy školy, orientované na psychosomatické disciplíny. Čerpá však také z vlastních zkušeností získaných při studiu těchto disciplín, absolvovaných v rámci programu celoživotního vzdělávání Kreativní pedagogika - pedagogická kondice na DAMU v Praze.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů

  • ISBN

    978-80-7315-176-8

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    148

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter