Intervention into the process of formation of didactic knowledge of content: Inspiration by activity theory
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63508035" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63508035 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání
Original language description
Studie navazuje na autorovy předcházející výzkumy a publikace zaměřené na pedagogické znalosti učitele. Je pokusem o nástin teorie pedagogického jednání jako instipace pro vzdělavatele budoucích učitelů při promýšlení intervencí do procesu utváření didaktických znalostí obsahu. Autor se opírá o některé obecnější práce pojednávající o jednání a zejména o poznatky Vyskočilovy školy, orientované na psychosomatické disciplíny. Čerpá však také z vlastních zkušeností získaných při studiu těchto disciplín, absolvovaných v rámci programu celoživotního vzdělávání Kreativní pedagogika - pedagogická kondice na DAMU v Praze.
Czech name
Intervence do procesu utváření didaktických znalostí obsahu: Insipirace teorií jednání
Czech description
Studie navazuje na autorovy předcházející výzkumy a publikace zaměřené na pedagogické znalosti učitele. Je pokusem o nástin teorie pedagogického jednání jako instipace pro vzdělavatele budoucích učitelů při promýšlení intervencí do procesu utváření didaktických znalostí obsahu. Autor se opírá o některé obecnější práce pojednávající o jednání a zejména o poznatky Vyskočilovy školy, orientované na psychosomatické disciplíny. Čerpá však také z vlastních zkušeností získaných při studiu těchto disciplín, absolvovaných v rámci programu celoživotního vzdělávání Kreativní pedagogika - pedagogická kondice na DAMU v Praze.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
ISBN
978-80-7315-176-8
Number of pages of the result
12
Pages from-to
—
Number of pages of the book
148
Publisher name
Paido
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—