Survey mapping the potential sources of adaptation problems and study failures in the FHS study TBU in Zlín
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509955" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63509955 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Průzkum mapující potenciální zdroje adaptačních problémů a studijního selhání na FHS UTB ve Zlíně
Original language description
V rámci řešeného projektu FRVŠ č. 182/2008 "Adaptační kurz jako metoda prevence studijního selhání a posilování měkkých dovedností - tvorba metodiky, pilotní ověření a zajištění kontinuity preventivní péče" bylo na FHS UTB ve Zlíně realizováno dotazníkové šetření s cílem zmapovat potenciální zdroje problémů souvisejících s adaptací na vysokoškolské studium. Výsledky dotazníku "Prevence studijního selhání na FHS UTB ve Zlíně" přináší výpovědi studentů prvních ročníků studijního programu Specializace v pedagogice v prezenční i kombinované formě studia týkající se příčin studijních problémů a návrhu jejich řešení. Výsledky přispějí ke zkvalitnění péče o studenty z hlediska studijního selhání a pomohou při realizaci adaptačních a dalších kurzů pro studentyUTB ve Zlíně zaměřených na zvyšování efektivity studia a minimalizaci rizika studijního selhání. Zmapování rizikových oblastí z dotazníkového šetření budou využity při posilování profesních kompetencí pro pracovníky v pomáhajících p
Czech name
Průzkum mapující potenciální zdroje adaptačních problémů a studijního selhání na FHS UTB ve Zlíně
Czech description
V rámci řešeného projektu FRVŠ č. 182/2008 "Adaptační kurz jako metoda prevence studijního selhání a posilování měkkých dovedností - tvorba metodiky, pilotní ověření a zajištění kontinuity preventivní péče" bylo na FHS UTB ve Zlíně realizováno dotazníkové šetření s cílem zmapovat potenciální zdroje problémů souvisejících s adaptací na vysokoškolské studium. Výsledky dotazníku "Prevence studijního selhání na FHS UTB ve Zlíně" přináší výpovědi studentů prvních ročníků studijního programu Specializace v pedagogice v prezenční i kombinované formě studia týkající se příčin studijních problémů a návrhu jejich řešení. Výsledky přispějí ke zkvalitnění péče o studenty z hlediska studijního selhání a pomohou při realizaci adaptačních a dalších kurzů pro studentyUTB ve Zlíně zaměřených na zvyšování efektivity studia a minimalizaci rizika studijního selhání. Zmapování rizikových oblastí z dotazníkového šetření budou využity při posilování profesních kompetencí pro pracovníky v pomáhajících p
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo.
ISBN
978-80-7318-904-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—