Field failure and adjustment problems of students beginning study at the Faculty of Humanities TBU in Zlín
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509956" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63509956 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Studijní selhání a adaptační problémy VŠ studentů v počátcích studia na FHS UTB ve Zlíně
Original language description
Na pracovišti Ústavu pedagogických věd FHS se začínáme v rámci výzkumých aktivit snažit o dlouhodobé mapování potenciálních zdrojů problémů, které se vyskytují u studentů prvního ročníku a mohou mít za následek studijní selhání vedoucí až k ukončení studia. V rámci tohoto záměru bylo na FHS UTB ve Zlíně realizováno dotazníkové šetření s cílem zmapovat potenciální zdroje problémů souvisejících s adaptací na vysokoškolské studium. Výsledky tohoto šetření přináší výpovědi studentů prvních ročníků studijního programu Specializace v pedagogice v prezenční i kombinované formě studia týkající se příčin studijních problémů a návrhu jejich řešení. Výsledky již přispěly a jejich další analýzou (obsah příspěvku) by mělo dojít ke zkvalitnění péče o studenty.
Czech name
Studijní selhání a adaptační problémy VŠ studentů v počátcích studia na FHS UTB ve Zlíně
Czech description
Na pracovišti Ústavu pedagogických věd FHS se začínáme v rámci výzkumých aktivit snažit o dlouhodobé mapování potenciálních zdrojů problémů, které se vyskytují u studentů prvního ročníku a mohou mít za následek studijní selhání vedoucí až k ukončení studia. V rámci tohoto záměru bylo na FHS UTB ve Zlíně realizováno dotazníkové šetření s cílem zmapovat potenciální zdroje problémů souvisejících s adaptací na vysokoškolské studium. Výsledky tohoto šetření přináší výpovědi studentů prvních ročníků studijního programu Specializace v pedagogice v prezenční i kombinované formě studia týkající se příčin studijních problémů a návrhu jejich řešení. Výsledky již přispěly a jejich další analýzou (obsah příspěvku) by mělo dojít ke zkvalitnění péče o studenty.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu
ISBN
978-80-7368-769-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Pedagogickáý fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—