All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509974" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509974 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nadaný žák

  • Original language description

    Publikace se zabývá problematikou nadaných žáků. V úvodu se zaměřuje na historii nadání a současný stav tematiky v České republice. Následuje vymezení základních termínů a teorií nadání. Publikace se dále zabývá charakteristikou osobnosti nadaných dětí.Vyjmenovává některé obecné projevy dětí v kognitivní, afektivní a motorické oblasti, které dokresluje přiloženými kasuistikami. Navazující kapitola je zaměřena na možnosti a metody identifikace a výběru nadaných. Stěžejní část práce tvoří kapitola o vzdělávání nadaných, která navrhuje modifikace založené na úpravách v rámci obsahu výuky, vzdělávacího procesu, prostředí výuky, výsledků vzdělávání a hodnocení. Práci uzavírají ukázky konkrétních vyučovacích hodin v rámci nejrůznějších předmětů

  • Czech name

    Nadaný žák

  • Czech description

    Publikace se zabývá problematikou nadaných žáků. V úvodu se zaměřuje na historii nadání a současný stav tematiky v České republice. Následuje vymezení základních termínů a teorií nadání. Publikace se dále zabývá charakteristikou osobnosti nadaných dětí.Vyjmenovává některé obecné projevy dětí v kognitivní, afektivní a motorické oblasti, které dokresluje přiloženými kasuistikami. Navazující kapitola je zaměřena na možnosti a metody identifikace a výběru nadaných. Stěžejní část práce tvoří kapitola o vzdělávání nadaných, která navrhuje modifikace založené na úpravách v rámci obsahu výuky, vzdělávacího procesu, prostředí výuky, výsledků vzdělávání a hodnocení. Práci uzavírají ukázky konkrétních vyučovacích hodin v rámci nejrůznějších předmětů

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7315-197-3

  • Number of pages

    124

  • Publisher name

    Paido

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book