All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Perceived Difficulty of Selected Instuctional and Social-interactional Activities of a Teacher

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872361" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872361 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímaná obtížnost vybraných výukových a sociálně interakčních činností pedagoga

  • Original language description

    Profesní činnosti učitele jsou odborníky opakovaně vymezovány a zkoumány, přičemž jednou z možností výzkumu je pohled na vnímanou snadnost a obtížnost činností učitele. Příspěvek přináší takto zaměřený průzkum vybraných výukových a interakčních činnostíu studentů učitelství pro mateřské školy a vysokoškolských pedagogů, kteří se podílejí na přípravném vzdělávání budoucích učitelů, s cílem najít případné rozdíly v hodnocení obtíží u daných činností. Výsledkem je shoda v pociťování obtížnosti činností dimenzí jako celku, avšak významné rozdíly v případě několika konkrétních činností.

  • Czech name

    Vnímaná obtížnost vybraných výukových a sociálně interakčních činností pedagoga

  • Czech description

    Profesní činnosti učitele jsou odborníky opakovaně vymezovány a zkoumány, přičemž jednou z možností výzkumu je pohled na vnímanou snadnost a obtížnost činností učitele. Příspěvek přináší takto zaměřený průzkum vybraných výukových a interakčních činnostíu studentů učitelství pro mateřské školy a vysokoškolských pedagogů, kteří se podílejí na přípravném vzdělávání budoucích učitelů, s cílem najít případné rozdíly v hodnocení obtíží u daných činností. Výsledkem je shoda v pociťování obtížnosti činností dimenzí jako celku, avšak významné rozdíly v případě několika konkrétních činností.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hra je krásnou přípravou k vážným věcem

  • ISBN

    978-80-7435-390-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    267-276

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Mar 27, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article