All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Laughter in TV Advertising

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873652" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873652 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/70883521:28130/15:43873652

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Smích v televizní reklamě

  • Original language description

    Monografie "Smích v televizní reklamě" ukazuje, jakým způsobem reklamní tvůrci pracují se smíchem v audiovizuálních reklamních spotech. Byla provedena analýza 1 769 reklamních spotů náhodně zachycených ve vysílání českých celoplošných televizních stanic,smích byl identifikován v 267 (15,1 %) z nich. Analýza naznačila, že se smíchem v reklamách se pracuje dosti rozmanitým způsobem. Smích v reklamách může být součástí výchozího konceptu. Pokud je spot pojat jako humorný, může být smích prostředkem, kterýdo spotu organicky zapadne, případně zdůrazní sdělení, které se do něj dostává právě prostřednictvím humoru. Při bližším pohledu se nicméně jeví, je umisťování smíchu do spotů často nejspíš není otázkou režijní koncepce, ale spíše dodatečných úprav, cožby v jistém smyslu mohlo znamenat i otázku náhody. V řadě spotů je smích pouze slyšet, někde je zjevné, že jde vlastně jen o jeden z ruchů, které byly použity při finální přípravě zvukové stopy, a smích tak příliš neodpovídá tomu, co se

  • Czech name

    Smích v televizní reklamě

  • Czech description

    Monografie "Smích v televizní reklamě" ukazuje, jakým způsobem reklamní tvůrci pracují se smíchem v audiovizuálních reklamních spotech. Byla provedena analýza 1 769 reklamních spotů náhodně zachycených ve vysílání českých celoplošných televizních stanic,smích byl identifikován v 267 (15,1 %) z nich. Analýza naznačila, že se smíchem v reklamách se pracuje dosti rozmanitým způsobem. Smích v reklamách může být součástí výchozího konceptu. Pokud je spot pojat jako humorný, může být smích prostředkem, kterýdo spotu organicky zapadne, případně zdůrazní sdělení, které se do něj dostává právě prostřednictvím humoru. Při bližším pohledu se nicméně jeví, je umisťování smíchu do spotů často nejspíš není otázkou režijní koncepce, ale spíše dodatečných úprav, cožby v jistém smyslu mohlo znamenat i otázku náhody. V řadě spotů je smích pouze slyšet, někde je zjevné, že jde vlastně jen o jeden z ruchů, které byly použity při finální přípravě zvukové stopy, a smích tak příliš neodpovídá tomu, co se

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-72-9

  • Number of pages

    138

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book