Self-efficacy of Professional Educators in Institutional Care for Children and Minors
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873854" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873854 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/soced.2015.03.02.01" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/soced.2015.03.02.01</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/soced.2015.03.02.01" target="_blank" >10.7441/soced.2015.03.02.01</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vnímání vlastní účinnosti pedagogických pracovníků v oblasti institucionální péče o děti a mládež
Original language description
Záměrem studie je prezentovat výsledky výzkumu, který zjišťuje, do jaké míry mohou pracovníci působící ve střediscích výchovné péče (SVP) a dětských domovech (DD) ovlivnit chování dětí v institucionální péči vztahující se ke školnímu prospěchu, vztahům mezi vrstevníky, volnému času a projevům rizikového chování dětí. Pracovníci působící v SVP jsou přesvědčení, že ovlivní chování dětí v institucionální péči ve větší míře než pracovníci působící v DD. Pracovníci DD se domnívají, že v největší míře ovlivníškolní úspěšnost a volný čas dětí. Pracovníci SVP se domnívají, že z velké části ovlivní spíše projevy rizikového chování dětí a také jejich vztahy s vrstevníky. Míra vlastní účinnosti pedagogických pracovníků je závislá na vzdělání, věku i délce jejichpedagogické praxe. Tyto rozdíly můžeme pozorovat pouze u pedagogických pracovníků SVP.
Czech name
Vnímání vlastní účinnosti pedagogických pracovníků v oblasti institucionální péče o děti a mládež
Czech description
Záměrem studie je prezentovat výsledky výzkumu, který zjišťuje, do jaké míry mohou pracovníci působící ve střediscích výchovné péče (SVP) a dětských domovech (DD) ovlivnit chování dětí v institucionální péči vztahující se ke školnímu prospěchu, vztahům mezi vrstevníky, volnému času a projevům rizikového chování dětí. Pracovníci působící v SVP jsou přesvědčení, že ovlivní chování dětí v institucionální péči ve větší míře než pracovníci působící v DD. Pracovníci DD se domnívají, že v největší míře ovlivníškolní úspěšnost a volný čas dětí. Pracovníci SVP se domnívají, že z velké části ovlivní spíše projevy rizikového chování dětí a také jejich vztahy s vrstevníky. Míra vlastní účinnosti pedagogických pracovníků je závislá na vzdělání, věku i délce jejichpedagogické praxe. Tyto rozdíly můžeme pozorovat pouze u pedagogických pracovníků SVP.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA13-04121S" target="_blank" >GA13-04121S: Understanding the Mechanism of Self-Regulation in Children and Minors in Institutional Care</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sociální pedagogika
ISSN
1805-8825
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
9-24
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—