Social educator at an elementary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875220" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875220 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profese sociálního pedagoga na základní škole
Original language description
Článek pojednává o profesi sociálního pedagoga v základní škole. Stručně se věnuje náplni práce tohoto pracovníka, na základě praktických zkušeností. Dále vymezuje sociálního pedagoga jako významného činitele a diagnostika klimatu školy. Příspěvek se krátce věnuje i stále diskutovanému tématu, a to vymezení rozdílu mezi profesí sociálního pedagoga a sociálního pracovníka.
Czech name
Profese sociálního pedagoga na základní škole
Czech description
Článek pojednává o profesi sociálního pedagoga v základní škole. Stručně se věnuje náplni práce tohoto pracovníka, na základě praktických zkušeností. Dále vymezuje sociálního pedagoga jako významného činitele a diagnostika klimatu školy. Příspěvek se krátce věnuje i stále diskutovanému tématu, a to vymezení rozdílu mezi profesí sociálního pedagoga a sociálního pracovníka.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Možnosti uplatnění sociálního pedagoga/sociální pedagogiky v současné společnosti
ISBN
978-80-7435-655-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
37 - 40
Publisher name
Gaudeamus při Univerzitě Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Nov 5, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—