Subjective teacher responsibility for pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521236" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521236 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky
Original language description
Příspěvek je součástí výzkumného záměru Subjektivní odpovědnost učitele za žáka: kvantitativní a kvalitativní aspekty. Cílem našeho budoucího výzkumu bude zjišťování míry a vývoje subjektivní odpovědnosti za žáka u studentů učitelství prvního stupně základní školy. Text je dílčím krokem k vypracování přehledové studie k tématu odpovědnosti učitele za žáky, zaměřuje se proto na teoretické vymezení pojmu učitelské odpovědnosti za žáka a představuje závěry některých českých i zahraničních výzkumů zjišťující míru učitelské odpovědnosti za žáka. Věnuje se také koncepci žákovské školní úspěšnosti, která se subjektivní odpovědností učitele za žáky úzce souvisí. Na závěr představíme záměr pro empirickou část našeho výzkumu, který budeme provádět v kontextu profesionalizace studentů učitelství.
Czech name
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky
Czech description
Příspěvek je součástí výzkumného záměru Subjektivní odpovědnost učitele za žáka: kvantitativní a kvalitativní aspekty. Cílem našeho budoucího výzkumu bude zjišťování míry a vývoje subjektivní odpovědnosti za žáka u studentů učitelství prvního stupně základní školy. Text je dílčím krokem k vypracování přehledové studie k tématu odpovědnosti učitele za žáky, zaměřuje se proto na teoretické vymezení pojmu učitelské odpovědnosti za žáka a představuje závěry některých českých i zahraničních výzkumů zjišťující míru učitelské odpovědnosti za žáka. Věnuje se také koncepci žákovské školní úspěšnosti, která se subjektivní odpovědností učitele za žáky úzce souvisí. Na závěr představíme záměr pro empirickou část našeho výzkumu, který budeme provádět v kontextu profesionalizace studentů učitelství.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Fórum mladých výzkumníků VI.
ISBN
978-80-7454-792-8
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
8
Pages from-to
25-32
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Oct 3, 2018
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—