All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Subjective teacher responsibility for pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521236" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521236 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Subjektivní odpovědnost učitele za žáky

  • Original language description

    Příspěvek je součástí výzkumného záměru Subjektivní odpovědnost učitele za žáka: kvantitativní a kvalitativní aspekty. Cílem našeho budoucího výzkumu bude zjišťování míry a vývoje subjektivní odpovědnosti za žáka u studentů učitelství prvního stupně základní školy. Text je dílčím krokem k vypracování přehledové studie k tématu odpovědnosti učitele za žáky, zaměřuje se proto na teoretické vymezení pojmu učitelské odpovědnosti za žáka a představuje závěry některých českých i zahraničních výzkumů zjišťující míru učitelské odpovědnosti za žáka. Věnuje se také koncepci žákovské školní úspěšnosti, která se subjektivní odpovědností učitele za žáky úzce souvisí. Na závěr představíme záměr pro empirickou část našeho výzkumu, který budeme provádět v kontextu profesionalizace studentů učitelství.

  • Czech name

    Subjektivní odpovědnost učitele za žáky

  • Czech description

    Příspěvek je součástí výzkumného záměru Subjektivní odpovědnost učitele za žáka: kvantitativní a kvalitativní aspekty. Cílem našeho budoucího výzkumu bude zjišťování míry a vývoje subjektivní odpovědnosti za žáka u studentů učitelství prvního stupně základní školy. Text je dílčím krokem k vypracování přehledové studie k tématu odpovědnosti učitele za žáky, zaměřuje se proto na teoretické vymezení pojmu učitelské odpovědnosti za žáka a představuje závěry některých českých i zahraničních výzkumů zjišťující míru učitelské odpovědnosti za žáka. Věnuje se také koncepci žákovské školní úspěšnosti, která se subjektivní odpovědností učitele za žáky úzce souvisí. Na závěr představíme záměr pro empirickou část našeho výzkumu, který budeme provádět v kontextu profesionalizace studentů učitelství.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Fórum mladých výzkumníků VI.

  • ISBN

    978-80-7454-792-8

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    25-32

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Oct 3, 2018

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article