All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personality and quality requirements of hospital preschool teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63524057" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63524057 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/45873" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/45873</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/fmv.VII.5" target="_blank" >10.7441/fmv.VII.5</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Osobnostní a kvalifikační nároky na učitele mateřských škol při nemocnicích

  • Original language description

    Práce učitelů mateřských škol při nemocnicích je specifická a velmi náročná. Velké nároky jsou kladeny na osobnost učitelů, motivy, pro které se rozhodli vykonávat tuto práci, ale i jejich wellbeing, kvalitní profesní příprava a kvalifikace. Musí být kvalifikovanými odborníky, musí mít znalosti týkající se vzdělávání dětí předškolního věku a jejich specifik, dostatečné informace o nemoci dětí, kdy je třeba vědět, jak je nemoc zasahuje fyzicky, psychicky a sociálně. Je nutné, aby byli schopni pružně a tvořivě reagovat na změny, efektivně komunikovat a kooperovat s rodiči i se zdravotnickými pracovníky. Tato studie je částí rigorózní práce, jejímž cílem bylo popsat a blíže porozumět zkušenosti učitelů při práci s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích.

  • Czech name

    Osobnostní a kvalifikační nároky na učitele mateřských škol při nemocnicích

  • Czech description

    Práce učitelů mateřských škol při nemocnicích je specifická a velmi náročná. Velké nároky jsou kladeny na osobnost učitelů, motivy, pro které se rozhodli vykonávat tuto práci, ale i jejich wellbeing, kvalitní profesní příprava a kvalifikace. Musí být kvalifikovanými odborníky, musí mít znalosti týkající se vzdělávání dětí předškolního věku a jejich specifik, dostatečné informace o nemoci dětí, kdy je třeba vědět, jak je nemoc zasahuje fyzicky, psychicky a sociálně. Je nutné, aby byli schopni pružně a tvořivě reagovat na změny, efektivně komunikovat a kooperovat s rodiči i se zdravotnickými pracovníky. Tato studie je částí rigorózní práce, jejímž cílem bylo popsat a blíže porozumět zkušenosti učitelů při práci s chronicky nemocnými dětmi v mateřských školách při nemocnicích.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Fórum mladých výzkumníků VII.

  • ISBN

    978-80-7454-872-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    41-52

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Nov 28, 2019

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article