Motivational problems from Liber abaci
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231000445" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1000445 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivační úlohy z Liber abaci
Original language description
Navrhovaný text si klade za cíl poskytnout učitelům inspiraci a motivaci problémy s důrazem na použitelnost ve výuce. V češtině vůbec poprvé se můžeme setkat původní čtyři problémy z Liber Abaci (některé z nich jsou zmíněny J. Bečvář), jejich analýzu a přepis dnešní matematické reprezentace. Za prvé, je přesná formulace problému a pak doslovný řešení Fibonacci. Fibonacci řeší problémy pouze závěru, že již více komplexní problémy, toto řešení by mělo být analyzovat matematický jazyk naší doby, a na koncitohoto problému vždy řešeny tak, jak jsme to vyřešit dnes, aktuální matematické nástroje. Zde najdeme problém řešení s použitím nesprávného předpokladu. Kromě toho, že problém může být dnes s pomocí matematických nástrojů pro řešení geometrické posloupnosti. Pak problém můžete vyřešit pomocí Gaussova eliminace dnes a problém, který lze vyřešit pomocí Diophantine rovnice dnes.
Czech name
Motivační úlohy z Liber abaci
Czech description
Navrhovaný text si klade za cíl poskytnout učitelům inspiraci a motivaci problémy s důrazem na použitelnost ve výuce. V češtině vůbec poprvé se můžeme setkat původní čtyři problémy z Liber Abaci (některé z nich jsou zmíněny J. Bečvář), jejich analýzu a přepis dnešní matematické reprezentace. Za prvé, je přesná formulace problému a pak doslovný řešení Fibonacci. Fibonacci řeší problémy pouze závěru, že již více komplexní problémy, toto řešení by mělo být analyzovat matematický jazyk naší doby, a na koncitohoto problému vždy řešeny tak, jak jsme to vyřešit dnes, aktuální matematické nástroje. Zde najdeme problém řešení s použitím nesprávného předpokladu. Kromě toho, že problém může být dnes s pomocí matematických nástrojů pro řešení geometrické posloupnosti. Pak problém můžete vyřešit pomocí Gaussova eliminace dnes a problém, který lze vyřešit pomocí Diophantine rovnice dnes.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XXIX. International Colloquium on the Management of Educational Process
ISBN
978-80-7231-779-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
324-332
Publisher name
University of Defence
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 1, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—