All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Motivational problems from Liber abaci

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231000445" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1000445 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Motivační úlohy z Liber abaci

  • Original language description

    Navrhovaný text si klade za cíl poskytnout učitelům inspiraci a motivaci problémy s důrazem na použitelnost ve výuce. V češtině vůbec poprvé se můžeme setkat původní čtyři problémy z Liber Abaci (některé z nich jsou zmíněny J. Bečvář), jejich analýzu a přepis dnešní matematické reprezentace. Za prvé, je přesná formulace problému a pak doslovný řešení Fibonacci. Fibonacci řeší problémy pouze závěru, že již více komplexní problémy, toto řešení by mělo být analyzovat matematický jazyk naší doby, a na koncitohoto problému vždy řešeny tak, jak jsme to vyřešit dnes, aktuální matematické nástroje. Zde najdeme problém řešení s použitím nesprávného předpokladu. Kromě toho, že problém může být dnes s pomocí matematických nástrojů pro řešení geometrické posloupnosti. Pak problém můžete vyřešit pomocí Gaussova eliminace dnes a problém, který lze vyřešit pomocí Diophantine rovnice dnes.

  • Czech name

    Motivační úlohy z Liber abaci

  • Czech description

    Navrhovaný text si klade za cíl poskytnout učitelům inspiraci a motivaci problémy s důrazem na použitelnost ve výuce. V češtině vůbec poprvé se můžeme setkat původní čtyři problémy z Liber Abaci (některé z nich jsou zmíněny J. Bečvář), jejich analýzu a přepis dnešní matematické reprezentace. Za prvé, je přesná formulace problému a pak doslovný řešení Fibonacci. Fibonacci řeší problémy pouze závěru, že již více komplexní problémy, toto řešení by mělo být analyzovat matematický jazyk naší doby, a na koncitohoto problému vždy řešeny tak, jak jsme to vyřešit dnes, aktuální matematické nástroje. Zde najdeme problém řešení s použitím nesprávného předpokladu. Kromě toho, že problém může být dnes s pomocí matematických nástrojů pro řešení geometrické posloupnosti. Pak problém můžete vyřešit pomocí Gaussova eliminace dnes a problém, který lze vyřešit pomocí Diophantine rovnice dnes.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    XXIX. International Colloquium on the Management of Educational Process

  • ISBN

    978-80-7231-779-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    324-332

  • Publisher name

    University of Defence

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 1, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article