All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Proposal of Systematization of Tasks with the Help of Contexts, Categories and Subcategories

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002470" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002470 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návrh systematizace úloh prostřednictvím kontextů, kategorií a podkategorií

  • Original language description

    Účelem testování je vyhodnotit znalosti studenta na konci učebního procesu. Metodologicky dobře zpracovaný test podává zpětnou vazbu studentovi i učiteli a pomáhá tak zlepšit kvalitu vyučování. Předpokladem pro tvorbu kvalitního testu, který je metodologicky správně sestaven, je kvalitní databanka úloh, která je systematicky spravována tak, aby tvůrce testu mohl přehledně vybírat úlohy dle témat, dle náročnosti, či jiných kritérií, které si předem nastaví. Tento příspěvek představuje možnosti systematizace databanky úloh s využitím funkce KONTEXT, který nabízí verze od Moodle 1.9.

  • Czech name

    Návrh systematizace úloh prostřednictvím kontextů, kategorií a podkategorií

  • Czech description

    Účelem testování je vyhodnotit znalosti studenta na konci učebního procesu. Metodologicky dobře zpracovaný test podává zpětnou vazbu studentovi i učiteli a pomáhá tak zlepšit kvalitu vyučování. Předpokladem pro tvorbu kvalitního testu, který je metodologicky správně sestaven, je kvalitní databanka úloh, která je systematicky spravována tak, aby tvůrce testu mohl přehledně vybírat úlohy dle témat, dle náročnosti, či jiných kritérií, které si předem nastaví. Tento příspěvek představuje možnosti systematizace databanky úloh s využitím funkce KONTEXT, který nabízí verze od Moodle 1.9.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Tvorba e-learningových opor na VŠ

  • ISBN

    978-80-87035-54-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    78-88

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article