Migrating to version Moodle 2.2
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002868" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002868 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přecházíme na verzi Moodle 2.2
Original language description
Cílem článku je seznámení s problematikou přechodu z verze LMS Moodle 1.9 na LMS Moodle 2.2 a to z pohledu tvůrce opor. Nejprve je zde řešena otázka, proč vlastně na novou verzi přecházet. Dále se ve článku popisují nové funkce. Zcela nové je například uložiště souborů a obrázků, kde je již každý soubor použit jen jednou. Toto souvisí s pojmem repozitáře. Novinkou jsou v nové verzi Moodle také podmíněné přístupy a to časové nebo na základě známky, případně vazby na jinou činnost. Novinkou je i modul workshop, kde si studenti navzájem opravují své práce. Dále se zde řeší problematika testů a to nové typy testových úloh, jejich import a export. Článek se také zabývá způsobem vkládání úloh do testů, který je v nové verzi odlišný.
Czech name
Přecházíme na verzi Moodle 2.2
Czech description
Cílem článku je seznámení s problematikou přechodu z verze LMS Moodle 1.9 na LMS Moodle 2.2 a to z pohledu tvůrce opor. Nejprve je zde řešena otázka, proč vlastně na novou verzi přecházet. Dále se ve článku popisují nové funkce. Zcela nové je například uložiště souborů a obrázků, kde je již každý soubor použit jen jednou. Toto souvisí s pojmem repozitáře. Novinkou jsou v nové verzi Moodle také podmíněné přístupy a to časové nebo na základě známky, případně vazby na jinou činnost. Novinkou je i modul workshop, kde si studenti navzájem opravují své práce. Dále se zde řeší problematika testů a to nové typy testových úloh, jejich import a export. Článek se také zabývá způsobem vkládání úloh do testů, který je v nové verzi odlišný.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Tvorba e-learningových opor na VŠ
ISBN
978-80-87035-54-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
111-118
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Jan 1, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—