All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Migrating to version Moodle 2.2

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002868" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002868 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přecházíme na verzi Moodle 2.2

  • Original language description

    Cílem článku je seznámení s problematikou přechodu z verze LMS Moodle 1.9 na LMS Moodle 2.2 a to z pohledu tvůrce opor. Nejprve je zde řešena otázka, proč vlastně na novou verzi přecházet. Dále se ve článku popisují nové funkce. Zcela nové je například uložiště souborů a obrázků, kde je již každý soubor použit jen jednou. Toto souvisí s pojmem repozitáře. Novinkou jsou v nové verzi Moodle také podmíněné přístupy a to časové nebo na základě známky, případně vazby na jinou činnost. Novinkou je i modul workshop, kde si studenti navzájem opravují své práce. Dále se zde řeší problematika testů a to nové typy testových úloh, jejich import a export. Článek se také zabývá způsobem vkládání úloh do testů, který je v nové verzi odlišný.

  • Czech name

    Přecházíme na verzi Moodle 2.2

  • Czech description

    Cílem článku je seznámení s problematikou přechodu z verze LMS Moodle 1.9 na LMS Moodle 2.2 a to z pohledu tvůrce opor. Nejprve je zde řešena otázka, proč vlastně na novou verzi přecházet. Dále se ve článku popisují nové funkce. Zcela nové je například uložiště souborů a obrázků, kde je již každý soubor použit jen jednou. Toto souvisí s pojmem repozitáře. Novinkou jsou v nové verzi Moodle také podmíněné přístupy a to časové nebo na základě známky, případně vazby na jinou činnost. Novinkou je i modul workshop, kde si studenti navzájem opravují své práce. Dále se zde řeší problematika testů a to nové typy testových úloh, jejich import a export. Článek se také zabývá způsobem vkládání úloh do testů, který je v nové verzi odlišný.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Tvorba e-learningových opor na VŠ

  • ISBN

    978-80-87035-54-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    111-118

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Jan 1, 2012

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article