Regional food preference in South Moravia region and Lower Austria region depending on family income
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231007050" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1007050 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Preference regionálních potravin v Jihomoravském kraji a v Dolním Rakousku v závislosti na příjmu domácností
Original language description
Regionální značení je aktuálním marketingovým tématem v souvislosti s regiony v ČR i zahraničí. V ČR se první regionální značky objevují přibližně před deseti lety, v Rakousku jen o několik let dříve. Přesto je vývoj regionálního značení v obou těchto zemích výrazně odlišný a promítá se také v nákupním chování spotřebitelů. Článek přináší dílčí výsledky primárního výzkumu realizovaného na konci roku 2014 ve dvou vybraných - sousedních příhraničních regionech- v Jihomoravském kraji v České republice a Dolním Rakousku ve Spolkové republice Rakousko a zaměřuje se právě na odlišnosti v preferencích regionálních potravin v oblasti nákupního chování spotřebitelů v obou regionech. Výzkum byl realizován na reprezentativním vzorku 450 respondentů v každém regionu. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí korespondenční analýzy a zároveň jsou pomocí dalších statistických metod interpretovány v závislosti na výši čistého měsíčního rodinného příjmu respondentů v obou regionech.
Czech name
Preference regionálních potravin v Jihomoravském kraji a v Dolním Rakousku v závislosti na příjmu domácností
Czech description
Regionální značení je aktuálním marketingovým tématem v souvislosti s regiony v ČR i zahraničí. V ČR se první regionální značky objevují přibližně před deseti lety, v Rakousku jen o několik let dříve. Přesto je vývoj regionálního značení v obou těchto zemích výrazně odlišný a promítá se také v nákupním chování spotřebitelů. Článek přináší dílčí výsledky primárního výzkumu realizovaného na konci roku 2014 ve dvou vybraných - sousedních příhraničních regionech- v Jihomoravském kraji v České republice a Dolním Rakousku ve Spolkové republice Rakousko a zaměřuje se právě na odlišnosti v preferencích regionálních potravin v oblasti nákupního chování spotřebitelů v obou regionech. Výzkum byl realizován na reprezentativním vzorku 450 respondentů v každém regionu. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí korespondenční analýzy a zároveň jsou pomocí dalších statistických metod interpretovány v závislosti na výši čistého měsíčního rodinného příjmu respondentů v obou regionech.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Znalosti pro tržní praxi 2015
ISBN
978-80-87533-12-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
848-859
Publisher name
Societas Scientiarum Olomucensis II.
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jan 1, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—