All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Regional food preference in South Moravia region and Lower Austria region depending on family income

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231007050" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1007050 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Preference regionálních potravin v Jihomoravském kraji a v Dolním Rakousku v závislosti na příjmu domácností

  • Original language description

    Regionální značení je aktuálním marketingovým tématem v souvislosti s regiony v ČR i zahraničí. V ČR se první regionální značky objevují přibližně před deseti lety, v Rakousku jen o několik let dříve. Přesto je vývoj regionálního značení v obou těchto zemích výrazně odlišný a promítá se také v nákupním chování spotřebitelů. Článek přináší dílčí výsledky primárního výzkumu realizovaného na konci roku 2014 ve dvou vybraných - sousedních příhraničních regionech- v Jihomoravském kraji v České republice a Dolním Rakousku ve Spolkové republice Rakousko a zaměřuje se právě na odlišnosti v preferencích regionálních potravin v oblasti nákupního chování spotřebitelů v obou regionech. Výzkum byl realizován na reprezentativním vzorku 450 respondentů v každém regionu. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí korespondenční analýzy a zároveň jsou pomocí dalších statistických metod interpretovány v závislosti na výši čistého měsíčního rodinného příjmu respondentů v obou regionech.

  • Czech name

    Preference regionálních potravin v Jihomoravském kraji a v Dolním Rakousku v závislosti na příjmu domácností

  • Czech description

    Regionální značení je aktuálním marketingovým tématem v souvislosti s regiony v ČR i zahraničí. V ČR se první regionální značky objevují přibližně před deseti lety, v Rakousku jen o několik let dříve. Přesto je vývoj regionálního značení v obou těchto zemích výrazně odlišný a promítá se také v nákupním chování spotřebitelů. Článek přináší dílčí výsledky primárního výzkumu realizovaného na konci roku 2014 ve dvou vybraných - sousedních příhraničních regionech- v Jihomoravském kraji v České republice a Dolním Rakousku ve Spolkové republice Rakousko a zaměřuje se právě na odlišnosti v preferencích regionálních potravin v oblasti nákupního chování spotřebitelů v obou regionech. Výzkum byl realizován na reprezentativním vzorku 450 respondentů v každém regionu. Výsledky výzkumu jsou prezentovány pomocí korespondenční analýzy a zároveň jsou pomocí dalších statistických metod interpretovány v závislosti na výši čistého měsíčního rodinného příjmu respondentů v obou regionech.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalosti pro tržní praxi 2015

  • ISBN

    978-80-87533-12-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    848-859

  • Publisher name

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 1, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article