All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Buying Preferences of Target Segment of Visitors of the Zoo Jihlava

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F18%3AN0100314" target="_blank" >RIV/71226401:_____/18:N0100314 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava" target="_blank" >http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.17846/GI.2018.22.2.192-206" target="_blank" >10.17846/GI.2018.22.2.192-206</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava

  • Original language description

    V jihlavské zoo byl na žádost Magistrátu statutárního města Jihlava realizován primární marketingový výzkum, a to na reprezentativním vzorku mimojihlavských návštěvníků zoo. Výzkum byl cílen na rodiny s dětmi a byl realizován Katedrou cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava (dále též VŠPJ). Výsledky výzkumu umožnily definovat aktuální profil mimojihlavského návštěvníka zoo ze segmentu rodin s dětmi, charakterizovaly jeho současné nákupní chování spojené s návštěvou zoologické zahrady i města Jihlavy a popsaly jeho potenciální nákupní chování v případě rozšíření nabídky služeb pro rodiny s dětmi přímo v zoo, nebo v její blízkosti. Cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky tohoto primárního výzkumu realizovaného v roce 2018.

  • Czech name

    Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava

  • Czech description

    V jihlavské zoo byl na žádost Magistrátu statutárního města Jihlava realizován primární marketingový výzkum, a to na reprezentativním vzorku mimojihlavských návštěvníků zoo. Výzkum byl cílen na rodiny s dětmi a byl realizován Katedrou cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava (dále též VŠPJ). Výsledky výzkumu umožnily definovat aktuální profil mimojihlavského návštěvníka zoo ze segmentu rodin s dětmi, charakterizovaly jeho současné nákupní chování spojené s návštěvou zoologické zahrady i města Jihlavy a popsaly jeho potenciální nákupní chování v případě rozšíření nabídky služeb pro rodiny s dětmi přímo v zoo, nebo v její blízkosti. Cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky tohoto primárního výzkumu realizovaného v roce 2018.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Geografické informácie (Geographical Information), Ročník (Volume) 22, Číslo (Issue) 2, 2018

  • ISBN

  • ISSN

    1337-9453

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    192-206

  • Publisher name

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Oct 10, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000467959400015