Buying Preferences of Target Segment of Visitors of the Zoo Jihlava
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F18%3AN0100314" target="_blank" >RIV/71226401:_____/18:N0100314 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava" target="_blank" >http://www.kgrr.fpv.ukf.sk/index.php/publikacie/publ/geograficke-informacie/23-clanky-gi/478-nakupni-preference-ciloveho-segmentu-navstevniku-zoo-jihlava</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.17846/GI.2018.22.2.192-206" target="_blank" >10.17846/GI.2018.22.2.192-206</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava
Original language description
V jihlavské zoo byl na žádost Magistrátu statutárního města Jihlava realizován primární marketingový výzkum, a to na reprezentativním vzorku mimojihlavských návštěvníků zoo. Výzkum byl cílen na rodiny s dětmi a byl realizován Katedrou cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava (dále též VŠPJ). Výsledky výzkumu umožnily definovat aktuální profil mimojihlavského návštěvníka zoo ze segmentu rodin s dětmi, charakterizovaly jeho současné nákupní chování spojené s návštěvou zoologické zahrady i města Jihlavy a popsaly jeho potenciální nákupní chování v případě rozšíření nabídky služeb pro rodiny s dětmi přímo v zoo, nebo v její blízkosti. Cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky tohoto primárního výzkumu realizovaného v roce 2018.
Czech name
Nákupní preference cílového segmentu návštěvníků Zoo Jihlava
Czech description
V jihlavské zoo byl na žádost Magistrátu statutárního města Jihlava realizován primární marketingový výzkum, a to na reprezentativním vzorku mimojihlavských návštěvníků zoo. Výzkum byl cílen na rodiny s dětmi a byl realizován Katedrou cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava (dále též VŠPJ). Výsledky výzkumu umožnily definovat aktuální profil mimojihlavského návštěvníka zoo ze segmentu rodin s dětmi, charakterizovaly jeho současné nákupní chování spojené s návštěvou zoologické zahrady i města Jihlavy a popsaly jeho potenciální nákupní chování v případě rozšíření nabídky služeb pro rodiny s dětmi přímo v zoo, nebo v její blízkosti. Cílem příspěvku je prezentovat vybrané výsledky tohoto primárního výzkumu realizovaného v roce 2018.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50202 - Applied Economics, Econometrics
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Geografické informácie (Geographical Information), Ročník (Volume) 22, Číslo (Issue) 2, 2018
ISBN
—
ISSN
1337-9453
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
192-206
Publisher name
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Oct 10, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000467959400015