Marketing research among visitors in the Vysočina Region 2019 - 2020: A profile of a domestic tourist
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100586" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100586 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil tuzemského turisty
Original language description
Výzkumná zpráva přináší nová data o tuzemských turistech v Kraji Vysočina, a to jak celková za celý region, tak podrobná pro jeho jednotlivé administrativní okresy (Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou). Tato výzkumná zpráva obsahově a metodicky navazuje na dokument „Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka“ (Pachrová, Janoušková & Šedivá Neckářová, 2021). Sběr dat od návštěvníků Kraje Vysočina probíhal v období říjen 2019 - září 2020. Na 25 lokalitách regionu byla Vysokou školou polytechnickou Jihlava terénním výzkumem systematicky získávána primární data metodou dotazníkového šetření. Celkem se do výzkumu zapojilo 1 888 tuzemských turistů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil tuzemského turisty Kraje Vysočina, který je součástí této výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře tuzemských turistů v Kraji Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Výsledky výzkumu je nutné chápat v kontextu nestandardních podmínek vývoje cestovního ruchu, které od března 2020 v Kraji Vysočina nastaly. V důsledku řady restriktivních opatření přijatých v rámci boje s epidemií koronaviru covid-19 došlo např. na jaře 2020 k dočasnému omezení volného pohybu osob, ale na druhou stranu v souvislosti s vládním nedoporučením cestování do zahraničí byl v letní sezoně 2020 výrazně podporován domácí cestovní ruch.
Czech name
Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil tuzemského turisty
Czech description
Výzkumná zpráva přináší nová data o tuzemských turistech v Kraji Vysočina, a to jak celková za celý region, tak podrobná pro jeho jednotlivé administrativní okresy (Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou). Tato výzkumná zpráva obsahově a metodicky navazuje na dokument „Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka“ (Pachrová, Janoušková & Šedivá Neckářová, 2021). Sběr dat od návštěvníků Kraje Vysočina probíhal v období říjen 2019 - září 2020. Na 25 lokalitách regionu byla Vysokou školou polytechnickou Jihlava terénním výzkumem systematicky získávána primární data metodou dotazníkového šetření. Celkem se do výzkumu zapojilo 1 888 tuzemských turistů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil tuzemského turisty Kraje Vysočina, který je součástí této výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře tuzemských turistů v Kraji Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Výsledky výzkumu je nutné chápat v kontextu nestandardních podmínek vývoje cestovního ruchu, které od března 2020 v Kraji Vysočina nastaly. V důsledku řady restriktivních opatření přijatých v rámci boje s epidemií koronaviru covid-19 došlo např. na jaře 2020 k dočasnému omezení volného pohybu osob, ale na druhou stranu v souvislosti s vládním nedoporučením cestování do zahraničí byl v letní sezoně 2020 výrazně podporován domácí cestovní ruch.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50202 - Applied Economics, Econometrics
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
53
Place of publication
Jihlava
Publisher/client name
Vysočina Tourism
Version
—