All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing research among visitors in the Vysočina Region 2019 - 2020: A profile of a domestic tourist

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100586" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100586 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil tuzemského turisty

  • Original language description

    Výzkumná zpráva přináší nová data o tuzemských turistech v Kraji Vysočina, a to jak celková za celý region, tak podrobná pro jeho jednotlivé administrativní okresy (Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou). Tato výzkumná zpráva obsahově a metodicky navazuje na dokument „Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka“ (Pachrová, Janoušková &amp; Šedivá Neckářová, 2021). Sběr dat od návštěvníků Kraje Vysočina probíhal v období říjen 2019 - září 2020. Na 25 lokalitách regionu byla Vysokou školou polytechnickou Jihlava terénním výzkumem systematicky získávána primární data metodou dotazníkového šetření. Celkem se do výzkumu zapojilo 1 888 tuzemských turistů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil tuzemského turisty Kraje Vysočina, který je součástí této výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře tuzemských turistů v Kraji Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Výsledky výzkumu je nutné chápat v kontextu nestandardních podmínek vývoje cestovního ruchu, které od března 2020 v Kraji Vysočina nastaly. V důsledku řady restriktivních opatření přijatých v rámci boje s epidemií koronaviru covid-19 došlo např. na jaře 2020 k dočasnému omezení volného pohybu osob, ale na druhou stranu v souvislosti s vládním nedoporučením cestování do zahraničí byl v letní sezoně 2020 výrazně podporován domácí cestovní ruch.

  • Czech name

    Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil tuzemského turisty

  • Czech description

    Výzkumná zpráva přináší nová data o tuzemských turistech v Kraji Vysočina, a to jak celková za celý region, tak podrobná pro jeho jednotlivé administrativní okresy (Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou). Tato výzkumná zpráva obsahově a metodicky navazuje na dokument „Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka“ (Pachrová, Janoušková &amp; Šedivá Neckářová, 2021). Sběr dat od návštěvníků Kraje Vysočina probíhal v období říjen 2019 - září 2020. Na 25 lokalitách regionu byla Vysokou školou polytechnickou Jihlava terénním výzkumem systematicky získávána primární data metodou dotazníkového šetření. Celkem se do výzkumu zapojilo 1 888 tuzemských turistů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil tuzemského turisty Kraje Vysočina, který je součástí této výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře tuzemských turistů v Kraji Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Výsledky výzkumu je nutné chápat v kontextu nestandardních podmínek vývoje cestovního ruchu, které od března 2020 v Kraji Vysočina nastaly. V důsledku řady restriktivních opatření přijatých v rámci boje s epidemií koronaviru covid-19 došlo např. na jaře 2020 k dočasnému omezení volného pohybu osob, ale na druhou stranu v souvislosti s vládním nedoporučením cestování do zahraničí byl v letní sezoně 2020 výrazně podporován domácí cestovní ruch.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    53

  • Place of publication

    Jihlava

  • Publisher/client name

    Vysočina Tourism

  • Version