All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing research among visitors of the Vysočina Region 2019 - 2020: The visitor profile

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100479" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100479 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka

  • Original language description

    Závěrečná zpráva přináší aktuální data o návštěvnosti Kraje Vysočina, které pro zadavatele výzkumu, příspěvkovou organizaci Vysočina Tourism, získala a zpracovala Katedra cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava. Sběr dat od návštěvníků probíhal v období 2019 - 2020. Na 25 lokalitách regionu byla terénním výzkumem metodou dotazníkového šetření systematicky získávána primární data, celkem se do výzkumu zapojilo přes 3 400 respondentů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil návštěvníka Kraje Vysočina, který je součástí této závěrečné výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Závěrečná výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Realizovaný výzkum obsahově i metodicky navazoval na výzkum návštěvníků Kraje Vysočina z let 2014 - 2015, který Vysoká škola polytechnická Jihlava realizovala pro Krajský úřad Kraje Vysočina. Vybrané výsledky komparativních analýz jsou v podobě komentovaných změn v charakteristikách návštěvníků regionu součástí této závěrečné zprávy.

  • Czech name

    Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka

  • Czech description

    Závěrečná zpráva přináší aktuální data o návštěvnosti Kraje Vysočina, které pro zadavatele výzkumu, příspěvkovou organizaci Vysočina Tourism, získala a zpracovala Katedra cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava. Sběr dat od návštěvníků probíhal v období 2019 - 2020. Na 25 lokalitách regionu byla terénním výzkumem metodou dotazníkového šetření systematicky získávána primární data, celkem se do výzkumu zapojilo přes 3 400 respondentů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil návštěvníka Kraje Vysočina, který je součástí této závěrečné výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Závěrečná výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Realizovaný výzkum obsahově i metodicky navazoval na výzkum návštěvníků Kraje Vysočina z let 2014 - 2015, který Vysoká škola polytechnická Jihlava realizovala pro Krajský úřad Kraje Vysočina. Vybrané výsledky komparativních analýz jsou v podobě komentovaných změn v charakteristikách návštěvníků regionu součástí této závěrečné zprávy.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Number of pages

    67

  • Place of publication

    Jihlava

  • Publisher/client name

    Vysočina Tourism, příspěvková organizace

  • Version