Visitor´s profile of the Vysočina region - field research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000063" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000063 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Profil návštěvníka kraje Vysočina – field research
Original language description
Cílem příspěvku je interpretovat metodologii výzkumu, odůvodnit postup zvolený při statistickém vyhodnocování a následně i prezentovat vybraná primární data týkající se profilu návštěvníka Kraje Vysočina. Data byla získána v rámci marketingového výzkumu na straně poptávky realizovaného v období od října 2014 do října 2015 ve vybraných lokalitách. Výsledky výzkumu budou zdrojem informací o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina a jejich subjektivní spokojenosti, vnímání vybavenosti kraje jako destinace i úrovně poskytovaných služeb. Získaná primární data budou také sloužit zadavateli výzkumu, tj. příspěvkové organizaci Vysočina Tourism a Kraji Vysočina jako jeden z podkladů pro tvorbu Strategie rozvoje cestovního ruchu v kraji do r. 2025. Příspěvek přináší první vybrané souhrnné výsledky průzkumu a určuje hlavní rysy profilu návštěvníka kraje.
Czech name
Profil návštěvníka kraje Vysočina – field research
Czech description
Cílem příspěvku je interpretovat metodologii výzkumu, odůvodnit postup zvolený při statistickém vyhodnocování a následně i prezentovat vybraná primární data týkající se profilu návštěvníka Kraje Vysočina. Data byla získána v rámci marketingového výzkumu na straně poptávky realizovaného v období od října 2014 do října 2015 ve vybraných lokalitách. Výsledky výzkumu budou zdrojem informací o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina a jejich subjektivní spokojenosti, vnímání vybavenosti kraje jako destinace i úrovně poskytovaných služeb. Získaná primární data budou také sloužit zadavateli výzkumu, tj. příspěvkové organizaci Vysočina Tourism a Kraji Vysočina jako jeden z podkladů pro tvorbu Strategie rozvoje cestovního ruchu v kraji do r. 2025. Příspěvek přináší první vybrané souhrnné výsledky průzkumu a určuje hlavní rysy profilu návštěvníka kraje.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy cestovního ruchu – Místní bohatství a cestovní ruch
ISBN
978-80-88064-21-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
188-197
Publisher name
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Place of publication
Jihlava
Event location
Jihlava
Event date
Feb 24, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
000392721500019