Prevention of eating disorders and promotion of healthy nutrition in primary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75010330%3A_____%2F14%3A00010423" target="_blank" >RIV/75010330:_____/14:00010423 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://apps.szu.cz/svi/hygiena/show.php?kat=archiv/h2014-4-03" target="_blank" >http://apps.szu.cz/svi/hygiena/show.php?kat=archiv/h2014-4-03</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prevence poruch příjmu potravy a propagace správné výživy na ZŠ
Original language description
Prevence poruch příjmu potravy (PPP) je stále těžko uchopitelná disciplína v oblasti prevence rizikového chování. Prevenci poruch příjmu potravy ve školách může kromě složitosti celého problému komplikovat nedostatečná informovanost pedagogů, obava z tématu, nízká motivace pedagogů k zařazování tématu do výuky, nedostatek pomůcek a jiné. Na podkladě těchto úvah jsme s pedagogy pracovali a nabídli jim seminář k poruchám příjmu potravy i souhrnný materiál pro využití při práci s žáky v rámci prevence PPP.Proškolili jsme 122 osob, do aktivit se zapojilo 105 škol převážně z Prahy a Středočeského kraje. Tématem bylo osloveno přes 4000 žáků a ve školách věnovali tématu více než 600 vyučovacích hodin během sledovaného období. Současně jsme sledovali znalostipedagogů o PPP a způsob výuky výchovy ke zdraví v zúčastněných školách.
Czech name
Prevence poruch příjmu potravy a propagace správné výživy na ZŠ
Czech description
Prevence poruch příjmu potravy (PPP) je stále těžko uchopitelná disciplína v oblasti prevence rizikového chování. Prevenci poruch příjmu potravy ve školách může kromě složitosti celého problému komplikovat nedostatečná informovanost pedagogů, obava z tématu, nízká motivace pedagogů k zařazování tématu do výuky, nedostatek pomůcek a jiné. Na podkladě těchto úvah jsme s pedagogy pracovali a nabídli jim seminář k poruchám příjmu potravy i souhrnný materiál pro využití při práci s žáky v rámci prevence PPP.Proškolili jsme 122 osob, do aktivit se zapojilo 105 škol převážně z Prahy a Středočeského kraje. Tématem bylo osloveno přes 4000 žáků a ve školách věnovali tématu více než 600 vyučovacích hodin během sledovaného období. Současně jsme sledovali znalostipedagogů o PPP a způsob výuky výchovy ke zdraví v zúčastněných školách.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
FB - Endocrinology, diabetology, metabolism, nutrition
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Hygiena
ISSN
1802-6281
e-ISSN
—
Volume of the periodical
59
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
157-161
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—