Language Training as an Important Subsystem of Corporate Training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00000682" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00000682 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jazykové vzdělávání zaměstnanců jako důležitý subsystém podnikového vzdělávání
Original language description
Cílem této kapitoly je navrhnout všeobecně aplikovatelný model jazykového vzdělávání pro podnikovou sféru. Pevné ukotvení jazykového vzdělávání do systému podnikového vzdělávání je žádoucí i logické, jelikož poptávajícím podnikového jazykového vzdělávání je podnik, nejčastěji prostřednictvím personálního útvaru. Podnik by měl proto mít zpracovanou jasnou koncepci svého jazykového vzdělávání založenou na strategických cílech podniku a kompetenčním modelu pro jednotlivé pracovní pozice. Při zpracování této koncepce se personální útvar neobejde bez určitých specifických znalostí ohledně jazykového vzdělávání všeobecně, včetně související terminologie. Při modelování systému podnikového jazykového vzdělávání budeme rozlišovat tři základní fáze, kterými jsou: identifikace potřeby jazykového vzdělávání v podniku; příprava koncepce jazykového vzdělávání pracovníků; realizace podnikového jazykového kurzu
Czech name
Jazykové vzdělávání zaměstnanců jako důležitý subsystém podnikového vzdělávání
Czech description
Cílem této kapitoly je navrhnout všeobecně aplikovatelný model jazykového vzdělávání pro podnikovou sféru. Pevné ukotvení jazykového vzdělávání do systému podnikového vzdělávání je žádoucí i logické, jelikož poptávajícím podnikového jazykového vzdělávání je podnik, nejčastěji prostřednictvím personálního útvaru. Podnik by měl proto mít zpracovanou jasnou koncepci svého jazykového vzdělávání založenou na strategických cílech podniku a kompetenčním modelu pro jednotlivé pracovní pozice. Při zpracování této koncepce se personální útvar neobejde bez určitých specifických znalostí ohledně jazykového vzdělávání všeobecně, včetně související terminologie. Při modelování systému podnikového jazykového vzdělávání budeme rozlišovat tři základní fáze, kterými jsou: identifikace potřeby jazykového vzdělávání v podniku; příprava koncepce jazykového vzdělávání pracovníků; realizace podnikového jazykového kurzu
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Jihočeský kraj v globální ekonomice
ISBN
9788086277820
Number of pages of the result
14
Pages from-to
209-222
Number of pages of the book
291
Publisher name
SETOUTBOOKS.CZ
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—