All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Language Training as an Important Subsystem of Corporate Training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00000682" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00000682 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jazykové vzdělávání zaměstnanců jako důležitý subsystém podnikového vzdělávání

  • Original language description

    Cílem této kapitoly je navrhnout všeobecně aplikovatelný model jazykového vzdělávání pro podnikovou sféru. Pevné ukotvení jazykového vzdělávání do systému podnikového vzdělávání je žádoucí i logické, jelikož poptávajícím podnikového jazykového vzdělávání je podnik, nejčastěji prostřednictvím personálního útvaru. Podnik by měl proto mít zpracovanou jasnou koncepci svého jazykového vzdělávání založenou na strategických cílech podniku a kompetenčním modelu pro jednotlivé pracovní pozice. Při zpracování této koncepce se personální útvar neobejde bez určitých specifických znalostí ohledně jazykového vzdělávání všeobecně, včetně související terminologie. Při modelování systému podnikového jazykového vzdělávání budeme rozlišovat tři základní fáze, kterými jsou: identifikace potřeby jazykového vzdělávání v podniku; příprava koncepce jazykového vzdělávání pracovníků; realizace podnikového jazykového kurzu

  • Czech name

    Jazykové vzdělávání zaměstnanců jako důležitý subsystém podnikového vzdělávání

  • Czech description

    Cílem této kapitoly je navrhnout všeobecně aplikovatelný model jazykového vzdělávání pro podnikovou sféru. Pevné ukotvení jazykového vzdělávání do systému podnikového vzdělávání je žádoucí i logické, jelikož poptávajícím podnikového jazykového vzdělávání je podnik, nejčastěji prostřednictvím personálního útvaru. Podnik by měl proto mít zpracovanou jasnou koncepci svého jazykového vzdělávání založenou na strategických cílech podniku a kompetenčním modelu pro jednotlivé pracovní pozice. Při zpracování této koncepce se personální útvar neobejde bez určitých specifických znalostí ohledně jazykového vzdělávání všeobecně, včetně související terminologie. Při modelování systému podnikového jazykového vzdělávání budeme rozlišovat tři základní fáze, kterými jsou: identifikace potřeby jazykového vzdělávání v podniku; příprava koncepce jazykového vzdělávání pracovníků; realizace podnikového jazykového kurzu

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Jihočeský kraj v globální ekonomice

  • ISBN

    9788086277820

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    209-222

  • Number of pages of the book

    291

  • Publisher name

    SETOUTBOOKS.CZ

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter