Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hry školních dětí

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 9 (SGA02006GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/06/1311

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    School-children Games

  • Anotace anglicky

    We will write a monograph School-children games: a psychologist's point of view; but on ethnographic basis; classifying, describing and analyzing a collection of games. Our collection contains 78 student seminary samplings, gathered in 1995-2001 in classes (21 games in average) of 1st - 9th grade (pupils' age 6-15 years). Social (nonindividual) and traditional (nonartificial) games were described in structural elements: name; players - participants; physical - temporal setting; equipment; logical vs. empirical course; rules and points of controversy; variants; similar games; game's idea, wit or appeal. The book will contain a catalogue of games; structure following the classification of I. and P. Opie: chasing, catching, seeking, hunting, racing,dueling, exerting, daring, guessing, acting, pretending; indexed by agón, alea, mimicry and ilinx - R. Caillois. The analytical part will contain correlation of structural elements and a discussion of classic problems: classification, definition,

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Každý den se děti na celém světě věnují také dětským hrám (games vs. play), těm folklórním, hraným spontánně v dětském kolektivu, mezi dětmi tradovaným a hrami nazývaným. Pokud není popis, sbírání a studium dětských her v akademické obci podceňované, je

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2006

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2008

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 4. 2008

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP09-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 10. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    613 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    613 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč