Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Morální vývoj předškoláků a školáků - jeho paradigmatické výzvy dle J. Piageta a jeho pokračovatelů

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-10-0807

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Children?s moral development in preschool- and school-age ? paradigmatic challenges according to J. Piaget, his followers, and emendators

  • Anotace anglicky

    The primary goal and output of the project is a book ?Children?s moral development in preschool- and school-age ? paradigmatic challenges according to J. Piaget, his followers, and emendators? ? presenting paradigmatic experiments and their variations.Itshall serve as an aid to the interested in Piagetian theory in Czech Republic ? i.e. educational psychologists, educationalists, teachers.The theoretical work in classifying and organizing paradigmatic experimental tasks and their variations accumulatedin the research of children?s development in or on Piagetian tradition addresses the problem of equilibrium among the concepts of all-inclusive stages ? operations ? horizontal decalage.The knowledge is to be a crucial resource of theoretical sensitivity for our future empirical research in children?s morals in games of skill played with other types of configurations of social relations and in other types of games (chance, pretending) ? i.e. other than the Piagetian paradigmatic marbles. The topic being called for by the conclusions of our previous research on children?s games.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Je zřejmé, že postup prací na projektu se odvíjel podle plánu, stejně tak tomu bylo i s využíváním rozpočtu. Hlavním výstupem projektu je monografie Morální vývoj školáků a předškoláků - jeho paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta. Ta byla vytvořena (ru?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GA-U/02:3

  • Datum dodání záznamu

    17. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    409 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    409 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč