Morální vývoj předškoláků a školáků - jeho paradigmatické výzvy dle J. Piageta a jeho pokračovatelů
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
P407-10-0807
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Children?s moral development in preschool- and school-age ? paradigmatic challenges according to J. Piaget, his followers, and emendators
Anotace anglicky
The primary goal and output of the project is a book ?Children?s moral development in preschool- and school-age ? paradigmatic challenges according to J. Piaget, his followers, and emendators? ? presenting paradigmatic experiments and their variations.Itshall serve as an aid to the interested in Piagetian theory in Czech Republic ? i.e. educational psychologists, educationalists, teachers.The theoretical work in classifying and organizing paradigmatic experimental tasks and their variations accumulatedin the research of children?s development in or on Piagetian tradition addresses the problem of equilibrium among the concepts of all-inclusive stages ? operations ? horizontal decalage.The knowledge is to be a crucial resource of theoretical sensitivity for our future empirical research in children?s morals in games of skill played with other types of configurations of social relations and in other types of games (chance, pretending) ? i.e. other than the Piagetian paradigmatic marbles. The topic being called for by the conclusions of our previous research on children?s games.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AN - Psychologie
CEP - vedlejší obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Je zřejmé, že postup prací na projektu se odvíjel podle plánu, stejně tak tomu bylo i s využíváním rozpočtu. Hlavním výstupem projektu je monografie Morální vývoj školáků a předškoláků - jeho paradigmatické výzvy dle Jeana Piageta. Ta byla vytvořena (ru?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2010
Ukončení řešení
31. 12. 2012
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
1. 4. 2012
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP13-GA0-GA-U/02:3
Datum dodání záznamu
17. 5. 2016
Finance
Celkové uznané náklady
409 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
409 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč