Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TH03010406

Vývoj a validace algoritmů řízení vysokorychlostního elektrického stroje

Cíle projektu

1) Vývoj a ověření metodiky řízení vysokorychlostního elektrického stroje pro pokročilé přeplňovací technologie v automobilovém průmyslu. Vysokorychlostní elektrický stroj bude sloužit pro pohon kompresoru pro přeplňování. Základní parametry vyvíjeného zařízení lze očekávat následující 70 000 [min-1] a příkon 4 [kW]. 2) Zprovoznění testovacího pracoviště pro měření vlastností vysokorychlostních strojů. 3) Aplikace výkonové elektroniky na bázi SiC prvků, která se jeví ze současného pohledu jako budoucí standard.

Klíčová slova

high speed electric machinevector controlcontrol system

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a experimentálního vývoje EPSILON

  • Veřejná soutěž

    EPSILON 3 (STA02017TH030)

  • Hlavní účastníci

    Garrett Motion Czech Republic s.r.o.

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TH03010406 - Dodatek 1 ke smlouvě

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development and Validation of Control Algoritms of High Speed Electric Machines

  • Anotace anglicky

    Development and experimental verification of control methodology for a high-speed electric machine for advanced boosting technology in the automotive industry. The high-speed electric machine will serve to drive a centrifugal compressor for supercharging. The basic parameters of the developed device can be expected to be 70,000 [min-1] and input power 4 [kW].

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

  • OECD FORD - vedlejší obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    20104 - Transport engineering

  • CEP - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
    JB - Senzory, čidla, měření a regulace
    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Jedná se o předběžné údaje, neproběhlo Závěrečné oponentní řízení.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    30. 6. 2020

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP21-TA0-TH-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2021

Finance

  • Celkové uznané náklady

    5 936 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 460 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    3 480 tis. Kč

Uznané náklady

5 936 tis. Kč

Statní podpora

2 460 tis. Kč

0%


Poskytovatel

Technologická agentura ČR

OECD FORD

Electrical and electronic engineering

Doba řešení

01. 01. 2018 - 30. 06. 2020