Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TJ02000293

Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu ZÉTA

  • Veřejná soutěž

    ZETA 2 (STA02018TJ020)

  • Hlavní účastníci

    Vysoké učení technické v Brně / Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TJ02000293 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Development of communication competences by a new educational methodology based on the objective evaluation of performer's and recipient’s biosignals

  • Anotace anglicky

    The main objective of the project is to create a teaching methodology for the development of the performer's communication skills in persuasion. The teaching methodology will consist of documented and well-defined procedures that increase the persuasion of the performer towards the recipient. The proposed methodology will be based on analysis of physiological parameters of performer and recipient, therefore it is expected to be more efficient than conventional one. The second objective of the project is to create a software tool for assessing the effectiveness of persuasion. Efficiency of persuasion will be evaluated by analyzing the biological signals measured simultaneously by the performer and recipient during their interaction.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AL - Umění, architektura, kulturní dědictví<br>AM - Pedagogika a školství<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Oponentní komise se shodla, že cíle projektu i výsledky projektu byly dosaženy v souladu se Smlouvou o poskytnutí podpory, proto lze konstatovat, že projekt uspěl podle zadání. Metodika může pomoci na celonárodní úrovni velkému množství pedagogů na různých úrovních vzdělávání. Projekt je velmi zajímavým příkladem mezioborové syntézy.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 6. 2019

  • Ukončení řešení

    31. 5. 2021

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2021

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-TA0-TJ-U

  • Datum dodání záznamu

    30. 6. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 362 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 708 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    656 tis. Kč