Rozvoj komunikačních kompetencí novou vzdělávací metodikou, vycházející z objektivního hodnocení biosignálů performera a recipienta
Veřejná podpora
Poskytovatel
Technologická agentura ČR
Program
Program na podporu aplikovaného výzkumu ZÉTA
Veřejná soutěž
ZETA 2 (STA02018TJ020)
Hlavní účastníci
Vysoké učení technické v Brně / Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
TJ02000293 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Development of communication competences by a new educational methodology based on the objective evaluation of performer's and recipient’s biosignals
Anotace anglicky
The main objective of the project is to create a teaching methodology for the development of the performer's communication skills in persuasion. The teaching methodology will consist of documented and well-defined procedures that increase the persuasion of the performer towards the recipient. The proposed methodology will be based on analysis of physiological parameters of performer and recipient, therefore it is expected to be more efficient than conventional one. The second objective of the project is to create a software tool for assessing the effectiveness of persuasion. Efficiency of persuasion will be evaluated by analyzing the biological signals measured simultaneously by the performer and recipient during their interaction.
Vědní obory
Kategorie VaV
AP - Aplikovaný výzkum
OECD FORD - hlavní obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - vedlejší obor
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
OECD FORD - další vedlejší obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AL - Umění, architektura, kulturní dědictví<br>AM - Pedagogika a školství<br>BC - Teorie a systémy řízení<br>BD - Teorie informace<br>IN - Informatika
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Oponentní komise se shodla, že cíle projektu i výsledky projektu byly dosaženy v souladu se Smlouvou o poskytnutí podpory, proto lze konstatovat, že projekt uspěl podle zadání. Metodika může pomoci na celonárodní úrovni velkému množství pedagogů na různých úrovních vzdělávání. Projekt je velmi zajímavým příkladem mezioborové syntézy.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 6. 2019
Ukončení řešení
31. 5. 2021
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
28. 2. 2021
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Systémové označení dodávky dat
CEP22-TA0-TJ-U
Datum dodání záznamu
30. 6. 2022
Finance
Celkové uznané náklady
4 362 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
3 708 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
656 tis. Kč