Filtry
Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace (TL03000236)
Hlavním cílem projektu je pomocí individuálních hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření identifikovat online nástroje a metody marketingové komunikace cílící na děti školního věku a ověřit, zda a jak tuto komunikaci děti vnímají. Předmětem apli...
Business and management
- 2020 - 2023 •
- 2 794 tis. Kč •
- 2 234 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 8. 2020 - 31. 7. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Flow Analytics for Smart Cities (7D12003)
specific locations (such as in shop or near advertisement signs) as well as information...
IN - Informatika
- 2013 - 2014 •
- 9 550 tis. Kč •
- 4 774 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2013 - 30. 6. 2014
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Plakát jako nástroj komunikace a kulturně-historický pramen vizuální médium proměn národní kulturní identity v letech 1880-1938, postupy jeho ochrany, uchování a zpřístupnění (DG18P02OVV011)
Cílem projektu je zohlednění plakátu jako prostředku komunikace a zdroje historické informace a vytvoření nástrojů pro jeho ochranu, identifikaci, prezentaci a edukativní využití. Plakát představuje médium dotvářející veřejný prostor odkazy k aktuáln...
Arts, Art history
- 2018 - 2022 •
- 15 115 tis. Kč •
- 15 014 tis. Kč •
- MK
Řešení projektu: 1. 2. 2018 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (99%)
Poskytovatel: Ministerstvo kultury
- 1 - 3 z 3