Filtry
Výzkum post-indeterministických kompozičních metod komponování v hudebních animačních programech a v hudební výchově (GA408/09/0121)
Záměrem projektu je zkoumání post-indeterministických kompozičních a improvizačních metod a postupů jak z hlediska vytváření hudebních kompozic a zvukových objektů, tak z hlediska jejich využití v hudebních animačních programech při zprostředkování h...
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
- 2009 - 2014 •
- 2 965 tis. Kč •
- 2 965 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2009 - 31. 12. 2014
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Obrana obětí šikany Longitudinální role individuálních a skupinových faktorů (GA15-00682S)
Longitudinální přístup má jedinečný potenciál prohloubit dosavadní porozumění obraně obětí šikany – vrstevnickému chování, které napomáhá zastavit šikanu a vylepšit psychické zdraví obětí. Navrhovaný projekt sleduje rané adolescenty (25 tříd; přibliž...
AN - Psychologie
- 2015 - 2017 •
- 2 853 tis. Kč •
- 2 853 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2015 - 31. 12. 2017
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Interaktivní venkovní učebna iCloverLeaf (FW12010264)
Cílem projektu je vyvinout interaktivní venkovní učebnu iCloverLeaf, představující výukové prostředí propojující inovace v rámci stavebně konstrukčního řešení, energetického a řídícího systému s inovacemi ve vzdělávání (výuku nové informatiky, přírod...
Architecture engineering
- 2025 - 2027 •
- 30 127 tis. Kč •
- 21 087 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2025 - 31. 12. 2027
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (70%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Platforma pro transfer znalostí informační gramotnost pro středoškoláky v otevřeném mash-up virtuálním učebním prostředí (TL02000040)
(např. Google Classroom, Microsoft Teams, Moodle). Pro implementaci kurzu...
Information science (social aspects)
- 2019 - 2021 •
- 2 426 tis. Kč •
- 1 940 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Sociálně-motivační efekt virtuální reality v distančním vzdělávání (TQ01000181)
Projekt se bude soustředit na možnosti inovativního využití virtuální reality (VR) v novém kontextu, a to skrze aktivní spolupráci ve virtuálním prostředí a s cílem podpořit proces budování komunity, a tím obohatit distanční studijní programy o sociá...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2023 - 2026 •
- 11 481 tis. Kč •
- 9 507 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 9. 2023 - 30. 11. 2026
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (83%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Infrastruktura pro program Asijská studia podpora mladých talentů (EF16_017/0002420)
Díky projektu dojde k modernizaci infrastruktury a k pořízení vybavení nezbytného pro výzkumně zaměřený studijní program Asijská studia v souladu s potřebami identifikovanými v RIS3 strategii i strategii žadatele. Výše uvedené je zásadní pro zatrakti...
AI - Jazykověda
- 2017 - 2022 •
- 9 084 tis. Kč •
- 9 084 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 10. 2017 - 30. 9. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků (GA17-03643S)
Projekt si klade za cíl identifikovat, jakým způsobem spolu souvisí podoba výukové komunikace a vzdělávací výsledky žáků, a to v prostředí druhého stupně základních škol (ISCED 2A). Vzdělávací výsledky žáků budeme sledovat v oblasti čtenářské gramotn...
AM - Pedagogika a školství
- 2017 - 2021 •
- 3 712 tis. Kč •
- 3 639 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2017 - 31. 12. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (98%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Interakce ve výuce anglického jazyka na vysoké škole (GA15-08857S)
V projektu, jehož východiskem je dialogismus, bude prostřednictvím konverzační analýzy analyzována interakce v hodinách anglického jazyka na vysoké škole. Analýzy budou vycházet z videonahrávek zachycujících interakci ve třídě, a také z etnografickýc...
AM - Pedagogika a školství
- 2015 - 2019 •
- 1 576 tis. Kč •
- 1 576 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2015 - 25. 4. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Etnografie diverzity v pregraduální přípravě učitelů (GA19-06763S)
Výzkum umožní hloubkově prozkoumat teoretickou i praktickou složku pregraduální přípravy učitelů ve vztahu k aktuálnímu tématu diverzity. Diverzita je konceptualizována jako vyjednávaná v každodenních interakcích. Výzkum je zasazen do tradice školní ...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2023 •
- 4 548 tis. Kč •
- 4 395 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (97%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Moc ve školních třídách studentů učitelství (GA13-24456S)
Cílem projektu je v komplexní podobě popsat, jak je při výukové interakci vyjednávána, uplatňována a percipována moc mezi studenty učitelství a jejich žáky ve vyučování na 2. stupni české základní školy, kteří se spolu setkávají v průběhu dlouhodobé ...
AM - Pedagogika a školství
- 2013 - 2015 •
- 2 701 tis. Kč •
- 2 701 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 2. 2013 - 31. 12. 2015
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
- 1 - 10 z 18