Filtry
Zobrazit méně
Zobrazit méně
Zobrazit méně
Zobrazit méně
Zobrazit více
Více filtrů
Projekty
Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE (TL02000423)
Cílem projektu je vytvořit softwarový (sw) nástroj pro podporu marketingového rozhodování destinací na úrovni ČR, kraje a turistické oblasti (DestinACE). Tento, nejen v ČR unikátní a inovativní sw nástroj, bude integrovat existující sekundár...
Business and management
- 2019 - 2022 •
- 4 316 tis. Kč •
- 2 814 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (65%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Prototyp produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení (UEPRKKK201412)
Vytvoření databáze klíčových prvků rozvojových témat a z nich vycházející návrh prototypu inovativního produktu cestovního ruchu vzniklého s použitím principu designového myšlení a designu služeb.......
AK - Sport a aktivity volného času
- 2014 - 2014 •
- 205 tis. Kč •
- 170 tis. Kč •
- KKV
Řešení projektu: 1. 5. 2014 - 31. 10. 2014
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (83%)
Poskytovatel: Karlovarský kraj
Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)
transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...
AH - Ekonomie
- 1995 - 1997 •
- 1 572 tis. Kč •
- 1 572 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1995 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Struktury prostorových interakcí role vzdálenosti a prostorových vzorů (GA24-12009S)
Projekt se věnuje hodnocení role vzdálenosti a alternativ prostorových vzorů ve výzkumu struktury prostorových interakcí na příkladech dvou rozdílných hierarchických úrovní. Podrobně analyzuje několik regionálních členění České republiky založených n...
Cultural and economic geography
- 2024 - 2026 •
- 3 884 tis. Kč •
- 3 884 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2024 - 31. 12. 2026
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)
Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových
AH - Ekonomie
- 1999 - 2001 •
- 373 tis. Kč •
- 373 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1999 - 1. 1. 2001
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)
"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2024 - 2025 •
- 19 726 tis. Kč •
- 9 863 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 2. 1. 2024 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)
Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2023 - 2025 •
- 16 526 tis. Kč •
- 11 560 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2023 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (70%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)
Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...
AA - Filosofie a náboženství
- 2007 - 2011 •
- 484 tis. Kč •
- 484 tis. Kč •
- MK
Řešení projektu: 1. 3. 2007 - 31. 12. 2011
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo kultury
Marketingové středisko pro textilní podniky (TC 96/37/96)
Zvýšení úrovně marketingu v textilním průmyslu v České republice...
JR - Ostatní strojírenství
- 1996 - 1997 •
- 965 tis. Kč •
- 475 tis. Kč •
- MH
Řešení projektu: 1. 1. 1996 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (49%)
Poskytovatel: Ministerstvo hospodářství
Vytvoření komplexního modelu zjišťování přepravních vztahů v území ČR (CG721-125-190)
Vytvoření komplexního modelu přepravních vztahů v území ČR a definice metodiky jeho tvorby, analýza dopravního chování obyvatel ČR ve vazbě na volbu dopravního prostředku. Sumarizace podkladů pro efektivní plánování veřejné dopravy ve státní správě.....
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
- 2007 - 2010 •
- 7 400 tis. Kč •
- 6 210 tis. Kč •
- MD
Řešení projektu: 1. 4. 2007 - 31. 12. 2010
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (84%)
Poskytovatel: Ministerstvo dopravy
- 1 - 10 z 241