Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

-
19002100

Spojovat pomocíNeboA

Spojovat pomocíNeboA

VybratVše/Nic
    • Zobrazit méně

    • Zobrazit méně

    • Zobrazit méně

    • Zobrazit méně

  • Zobrazit více

VybratVše/Nic

Spojovat pomocíNeboA

-

Více filtrů

Projekty

241 projektů (0,191s)

Projekt

Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE (TL02000423)

Cílem projektu je vytvořit softwarový (sw) nástroj pro podporu marketingového rozhodování destinací na úrovni ČR, kraje a turistické oblasti (DestinACE). Tento, nejen v ČR unikátní a inovativní sw nástroj, bude integrovat existující sekundár...

Business and management

  • 2019 - 2022
  • 4 316 tis. Kč
  • 2 814 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Prototyp produktu cestovního ruchu podle principu designového myšlení (UEPRKKK201412)

Vytvoření databáze klíčových prvků rozvojových témat a z nich vycházející návrh prototypu inovativního produktu cestovního ruchu vzniklého s použitím principu designového myšlení a designu služeb.......

AK - Sport a aktivity volného času

  • 2014 - 2014
  • 205 tis. Kč
  • 170 tis. Kč
  • KKV
Projekt

Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)

transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...

AH - Ekonomie

  • 1995 - 1997
  • 1 572 tis. Kč
  • 1 572 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Struktury prostorových interakcí role vzdálenosti a prostorových vzorů (GA24-12009S)

Projekt se věnuje hodnocení role vzdálenosti a alternativ prostorových vzorů ve výzkumu struktury prostorových interakcí na příkladech dvou rozdílných hierarchických úrovní. Podrobně analyzuje několik regionálních členění České republiky založených n...

Cultural and economic geography

  • 2024 - 2026
  • 3 884 tis. Kč
  • 3 884 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)

Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových

AH - Ekonomie

  • 1999 - 2001
  • 373 tis. Kč
  • 373 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)

"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2024 - 2025
  • 19 726 tis. Kč
  • 9 863 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)

Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2023 - 2025
  • 16 526 tis. Kč
  • 11 560 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)

Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...

AA - Filosofie a náboženství

  • 2007 - 2011
  • 484 tis. Kč
  • 484 tis. Kč
  • MK
Projekt

Marketingové středisko pro textilní podniky (TC 96/37/96)

Zvýšení úrovně marketingu v textilním průmyslu v České republice...

JR - Ostatní strojírenství

  • 1996 - 1997
  • 965 tis. Kč
  • 475 tis. Kč
  • MH
Projekt

Vytvoření komplexního modelu zjišťování přepravních vztahů v území ČR (CG721-125-190)

Vytvoření komplexního modelu přepravních vztahů v území ČR a definice metodiky jeho tvorby, analýza dopravního chování obyvatel ČR ve vazbě na volbu dopravního prostředku. Sumarizace podkladů pro efektivní plánování veřejné dopravy ve státní správě.....

AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • 2007 - 2010
  • 7 400 tis. Kč
  • 6 210 tis. Kč
  • MD
  • 1 - 10 z 241