Filtry
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Více filtrů
Projekty
Vývoj a implementace pilotního designu školního vysvědčení Inovace závěrečného hodnocení žáků základní školy ve vazbě na komplexní rozvíjející hodnocení. (TL05000360)
Cílem projektu je vytvořit pilotní design vysvědčení (závěrečného – sumativního hodnocení) pro základní školy, které by odpovídalo současným výzvám souvisejícím s propojováním formativního a sumativního hodnocení (Strategie 2030+, uzavření škol COVID...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2021 - 2023 •
- 3 301 tis. Kč •
- 2 640 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 5. 2021 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku v přírodovědných předmětech a matematice (TL02000368)
Cílem projektu je vytvořit hyperspace, vzdělávací a podpůrné prostředí pro učitele (studenty učitelství), které bude reagovat na jejich potřebu podpory při zavádění badatelsky orientované výuky a formativního hodnocení. V prostředí budou uživatelé ro...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2022 •
- 5 744 tis. Kč •
- 4 595 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Formativní hodnocení žáků prostřednictvím vzdělávacích cílů (GA15-19158S)
Formativní hodnocení žáků je považováno za přístup se značným potenciálem přispívat ke zkvalitňování školního vzdělávání. Ačkoli je koncept formativního hodnocení v odborném pedagogickém diskurzu široce akceptován a proniká i do přípravného vzděláván...
AM - Pedagogika a školství
- 2015 - 2019 •
- 2 074 tis. Kč •
- 2 074 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2015 - 29. 11. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Zkoumání výuky orientované na učitele a výuky orientované na žáka jako protikladných cest k inkluzivnímu vzdělávání na základních školách (GA25-15505S)
Inkluzivní vzdělávání se týká zvyšování účasti, participace a výsledků všech žáků v běžných školách, různorodých z hlediska jejich schopností, pohlaví, socioekonomického či etnického původu. Cílem tohoto výzkumného projektu je zkoumat, jak dvě protic...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2025 - 2027 •
- 4 483 tis. Kč •
- 4 333 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2025 - 31. 12. 2027
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (97%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Aggregate and Cumulative Risk Of Pesticides an On-Line Integrated Strategy (7E11003)
Current risk assessment of pesticides, and MRL setting does not sufficiently aim of the project is to improve risk assessment strategies in Europe. The project will develop a framework for cumulative and aggregate risk assessmen...
FM - Hygiena
- 2011 - 2013 •
- 395 tis. Kč •
- 395 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2011 - 31. 5. 2013
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Protocol for SI-traceable validation of methods for biomethane conformity assessment (9B22011)
The overall objective of this project is to support the development of standardisation and to provide the traceability, reliability and characterisation necessary for the conformity assessment of biomethane.......
Energy and fuels
- 2022 - 2025 •
- 739 tis. Kč •
- 369 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 10. 2022 - 30. 9. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Inspection and Lifetime Assessment Tool for Arch Structures (7D10002)
Historical and even new arch bridges all over Europe supporting road and railway structures are not designed for currently required EN-load combinations. The objective of this project is the development of a monitoring and numerical based reliability...
JM - Inženýrské stavitelství
- 2010 - 2012 •
- 3 746 tis. Kč •
- 1 873 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2010 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Udržitelná doprava v citlivých oblastech ? hodnocení a zavádění (OC 192)
vytvoření a ověření hodnocení citlivosti oblastí se zvláštním režimem ochrany z hlediska vlivů dopravy na životní prostředí...
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
- 2007 - 2009 •
- 1 606 tis. Kč •
- 803 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2007 - 31. 12. 2009
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Zhodnocení využitelnosti dat dálkového průzkumu Země pro použití v dopravě (TB0100MD021)
Úspora finančních prostředků při sledování rizikových jevův oblasti dopravy a zvýšení bezpečnosti dopravy prostřednictvím DPZ...
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
- 2013 - 2014 •
- 1 960 tis. Kč •
- 1 960 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 5. 2013 - 31. 12. 2014
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Nové metody hodnocení dopadů regulace (RIA) a metodika hodnocení korupčních rizik (CIA) (TD010136)
Cílem tohoto projektu je rozvoj ekonomických a matematických metod a postupů využitelných v rámci českého legislativního procesu pro hodnocení dopadů regulace (Regulatory Impact Assessment - RIA) a metodiky hodnocení korupčních rizik (Corrup...
AH - Ekonomie
- 2012 - 2013 •
- 2 053 tis. Kč •
- 1 432 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2012 - 31. 12. 2013
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (70%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
- 1 - 10 z 369