Filtry
Analýza trhu a návrh odpovídající marketingové strategie pro rozvoj konkurenceschopnosti firmy Nelan spol. s r.o. (UEPRKKK201202)
Cílem projektu je analýza trhu a návrh vhodných marketingových strategií na základě průzkumu jednotlivých prvků vnějšího prostředí a navazujícího dotazníkového šetření mezi stávajícími i potenciálními zákazníky firmy. Hlavní přínos pro firmu...
AH - Ekonomie
- 2012 - 2012 •
- 150 tis. Kč •
- 150 tis. Kč •
- KKV
Řešení projektu: 1. 5. 2012 - 30. 9. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Karlovarský kraj
Digitalizace obchodu a exportních aktivit společnosti KORCHEM s.r.o. (FX03030050)
Cílem projektu je organizační inovace spočívající v digitalizaci obchodních, marketingových a komunikačních aktivit. Projekt je konstruován tak, aby skloubil různé vhodné nástroje e-byznys a e-komerce do jednoho funkčního celku. Tento celek ...
Business and management
- 2021 - 2024 •
- 3 824 tis. Kč •
- 1 716 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 9. 2021 - 30. 6. 2024
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (45%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Inovace produktů AG COM ? marketingová analýza (UBRIF201002)
HradecKrálové, provede pro AG COM marketingovou analýzu trhu ve vybraných organizacích, vyjmenuje jejich požadavky a objem uvažovaných investic. Následně definuje marketingový, marketingu, logistiky, práva, psychologie, so...
IN - Informatika
- 2010 - 2011 •
- 110 tis. Kč •
- 110 tis. Kč •
- KHK
Řešení projektu: 1. 12. 2010 - 15. 3. 2011
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Královéhradecký kraj
Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)
transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...
AH - Ekonomie
- 1995 - 1997 •
- 1 572 tis. Kč •
- 1 572 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1995 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)
Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových
AH - Ekonomie
- 1999 - 2001 •
- 373 tis. Kč •
- 373 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1999 - 1. 1. 2001
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)
"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2024 - 2025 •
- 19 726 tis. Kč •
- 9 863 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 2. 1. 2024 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)
Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2023 - 2025 •
- 16 526 tis. Kč •
- 11 560 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2023 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (70%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)
Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...
AA - Filosofie a náboženství
- 2007 - 2011 •
- 484 tis. Kč •
- 484 tis. Kč •
- MK
Řešení projektu: 1. 3. 2007 - 31. 12. 2011
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo kultury
Marketingové středisko pro textilní podniky (TC 96/37/96)
Zvýšení úrovně marketingu v textilním průmyslu v České republice...
JR - Ostatní strojírenství
- 1996 - 1997 •
- 965 tis. Kč •
- 475 tis. Kč •
- MH
Řešení projektu: 1. 1. 1996 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (49%)
Poskytovatel: Ministerstvo hospodářství
Přeshraniční podnikání - B2B marketing a distribuce v Rakousku a České republice (MEB061008)
Cílem projektu je společná analýza přeshraničních aktivit českých a rakouských firem z hlediska B2B marketingu a distribuce zboží a služeb.......
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2010 - 2011 •
- 74 tis. Kč •
- 74 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2010 - 31. 12. 2011
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
- 1 - 10 z 2 137