Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

2 137 (0,131s)

Projekt

Analýza trhu a návrh odpovídající marketingové strategie pro rozvoj konkurenceschopnosti firmy Nelan spol. s r.o. (UEPRKKK201202)

Cílem projektu je analýza trhu a návrh vhodných marketingových strategií na základě průzkumu jednotlivých prvků vnějšího prostředí a navazujícího dotazníkového šetření mezi stávajícími i potenciálními zákazníky firmy. Hlavní přínos pro firmu...

AH - Ekonomie

  • 2012 - 2012
  • 150 tis. Kč
  • 150 tis. Kč
  • KKV
Projekt

Digitalizace obchodu a exportních aktivit společnosti KORCHEM s.r.o. (FX03030050)

Cílem projektu je organizační inovace spočívající v digitalizaci obchodních, marketingových a komunikačních aktivit. Projekt je konstruován tak, aby skloubil různé vhodné nástroje e-byznys a e-komerce do jednoho funkčního celku. Tento celek ...

Business and management

  • 2021 - 2024
  • 3 824 tis. Kč
  • 1 716 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Inovace produktů AG COM ? marketingová analýza (UBRIF201002)

HradecKrálové, provede pro AG COM marketingovou analýzu trhu ve vybraných organizacích, vyjmenuje jejich požadavky a objem uvažovaných investic. Následně definuje marketingový, marketingu, logistiky, práva, psychologie, so...

IN - Informatika

  • 2010 - 2011
  • 110 tis. Kč
  • 110 tis. Kč
  • KHK
Projekt

Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)

transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...

AH - Ekonomie

  • 1995 - 1997
  • 1 572 tis. Kč
  • 1 572 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)

Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových

AH - Ekonomie

  • 1999 - 2001
  • 373 tis. Kč
  • 373 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)

"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2024 - 2025
  • 19 726 tis. Kč
  • 9 863 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)

Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2023 - 2025
  • 16 526 tis. Kč
  • 11 560 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)

Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...

AA - Filosofie a náboženství

  • 2007 - 2011
  • 484 tis. Kč
  • 484 tis. Kč
  • MK
Projekt

Marketingové středisko pro textilní podniky (TC 96/37/96)

Zvýšení úrovně marketingu v textilním průmyslu v České republice...

JR - Ostatní strojírenství

  • 1996 - 1997
  • 965 tis. Kč
  • 475 tis. Kč
  • MH
Projekt

Přeshraniční podnikání - B2B marketing a distribuce v Rakousku a České republice (MEB061008)

Cílem projektu je společná analýza přeshraničních aktivit českých a rakouských firem z hlediska B2B marketingu a distribuce zboží a služeb.......

AE - Řízení, správa a administrativa

  • 2010 - 2011
  • 74 tis. Kč
  • 74 tis. Kč
  • MŠMT
  • 1 - 10 z 2 137