Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

-
19852030

Spojovat pomocíNeboA

Spojovat pomocíNeboA

VybratVše/Nic
    • Zobrazit více

    • Zobrazit více

    • Zobrazit více

    • Zobrazit více

    • Zobrazit více

  • Zobrazit více

VybratVše/Nic

Spojovat pomocíNeboA

-

Více filtrů

Projekty

528 projektů (0,146s)

Projekt

Systém pro podporu marketingového rozhodování DestinACE (TL02000423)

Cílem projektu je vytvořit softwarový (sw) nástroj pro podporu marketingového rozhodování destinací na úrovni ČR, kraje a turistické oblasti (DestinACE). Tento, nejen v ČR unikátní a inovativní sw nástroj, bude integrovat existující sekundár...

Business and management

  • 2019 - 2022
  • 4 316 tis. Kč
  • 2 814 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)

transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...

AH - Ekonomie

  • 1995 - 1997
  • 1 572 tis. Kč
  • 1 572 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)

Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových

AH - Ekonomie

  • 1999 - 2001
  • 373 tis. Kč
  • 373 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)

"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2024 - 2025
  • 19 726 tis. Kč
  • 9 863 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)

Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2023 - 2025
  • 16 526 tis. Kč
  • 11 560 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)

Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...

AA - Filosofie a náboženství

  • 2007 - 2011
  • 484 tis. Kč
  • 484 tis. Kč
  • MK
Projekt

Marketingové středisko pro textilní podniky (TC 96/37/96)

Zvýšení úrovně marketingu v textilním průmyslu v České republice...

JR - Ostatní strojírenství

  • 1996 - 1997
  • 965 tis. Kč
  • 475 tis. Kč
  • MH
Projekt

Přeshraniční podnikání - B2B marketing a distribuce v Rakousku a České republice (MEB061008)

Cílem projektu je společná analýza přeshraničních aktivit českých a rakouských firem z hlediska B2B marketingu a distribuce zboží a služeb.......

AE - Řízení, správa a administrativa

  • 2010 - 2011
  • 74 tis. Kč
  • 74 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Optimalizace využívání nemovitostí v majetku obcí (TL02000373)

Cílem projektu je přispět k rozvoji obcí a regionů, zejména ke zlepšení kvality prostředí pro život (vytvoření potenciálu pro rozvoj podnikání, volnočasové, komunitní i individuální vyžití), zvýšení ekonomické efektivity hospodaření obcí (v rámci vyu...

Public administration

  • 2019 - 2022
  • 5 199 tis. Kč
  • 3 934 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace (TL03000236)

a dotazníkového šetření identifikovat online nástroje a metody marketingové komunikace cílící učitelům problematiku online marketingu a doporučí jim, jak pracovat s pracovními listy. Pracovní listy naučí žáky rozpoznávat online

Business and management

  • 2020 - 2023
  • 2 794 tis. Kč
  • 2 234 tis. Kč
  • TA ČR
  • 1 - 10 z 528