Filtry
Možnosti a meze interakce reálného a virtuálního prostředí v počátečním přírodovědném vzdělávání (GA406/09/0359)
Zkoumání vlivu individuálních charakteristik žáků (prekoncepty, styly učení, vizuální gramotnost) na využití školních simulovaných experimentů a analýza výsledků a zkušeností z oblasti kombinace reálného a simulovaného experimentu v počátečn...
AM - Pedagogika a školství
- 2009 - 2011 •
- 1 032 tis. Kč •
- 1 032 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2009 - 31. 12. 2011
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání (GA406/05/0188)
je chápání vědeckých představ a představ žáků (prekonceptů) jako rovnocenných zdrojů...
AM - Pedagogika a školství
- 2005 - 2007 •
- 1 497 tis. Kč •
- 1 427 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2005 - 31. 12. 2007
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (95%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vztah kognitivních struktur žáka a struktur jazykového systému v procesu edukace českého jazyka (GAP407/12/1830)
Navrhovaný výzkumný projekt hodlá najít cesty, jak lze uplatnit konstruktivistické přístupy v didaktice českého jazyka soustředěním na proces konstruování poznatků pomocí konfrontace nových informací s původními představami (prekoncepty) žák...
AM - Pedagogika a školství
- 2012 - 2015 •
- 4 470 tis. Kč •
- 4 470 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2012 - 31. 12. 2015
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
- 1 - 3 z 3