Filtry
Primární prevence sedavého chování českých adolescentů pomocí intervence založené na sociálních normách s využitím prvků e/m-health. (TL02000033)
Cílem projektu je připravit a certifikovat sadu intervenčních nástrojů využitelných v primární prevenci sedavého chování českých adolescentů a podpory jejich fyzické aktivity ve školním prostředí. Intervenční program bude využívat vlivu sociálních no...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2022 •
- 4 599 tis. Kč •
- 3 679 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
*Zjišťování přidané hodnoty (LS0602)
*1. Zajištění účasti ČR na mezinárodním projektu OECD ?Zjišťování přidané hodnoty? (příprava národní podkladové zprávy, připomínkování práce mezinárodní skupiny expertů, vypracování závěrečné zprávy o mezinárodním projektu) 2. Pilotní projekt zjišťov...
AM - Pedagogika a školství
- 2006 - 2008 •
- 1 053 tis. Kč •
- 1 053 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 8. 2006 - 26. 6. 2008
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Žádané školy Podmínky volby základní školy ve venkovském prostoru (GA20-18545S)
Většina dosavadních výzkumů volby školy věnovala pozornost městským oblastem a specifika venkovských škol byla spíše přehlížena. Projekt se s využitím příkladu Česka zaměří na výzkum kvazi-tržního prostředí základních škol v „obyčejnýchˮ venkovských ...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2020 - 2022 •
- 3 461 tis. Kč •
- 3 461 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2020 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Stabilita a proměny učitelských sborů základních škol (GA16-10057S)
Projekt je zaměřen na výzkum učitelského sboru základní školy. Jeho cílem je identifikovat významné charakteristiky těchto specifických profesních societ, které jako celek výrazně determinují fungování školy i reálnou školní výuku. Výzkum kromě zákla...
AM - Pedagogika a školství
- 2016 - 2020 •
- 2 590 tis. Kč •
- 2 392 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2016 - 11. 12. 2020
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (92%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Tranzitorní momenty v životní dráze dítěte a dospívajícího (GA13-28254S)
Subjektivní důvěra v možnost řídit svůj život výrazně charakterizuje tzv. well-being, kvalitu života a psychickou odolnost jedince. Moderujícím procesem zvládání socializace dítěte je schopnost autoregulace jedince. Nás zajímá, jak se tyto charakteri...
AN - Psychologie
- 2013 - 2018 •
- 3 197 tis. Kč •
- 3 197 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 2. 2013 - 23. 4. 2018
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Cesty k inkluzivní škole 21. století etnografický přístup (GA19-13038S)
Projekt se zaměřuje na problematiku inkluze ve školním prostředí, chce ji zkoumat v ČR netradičním přístupem. Promítne se do tří rovin: 1) výběru škol, 2) sledovaných procesů přispívajících inkluzi a 3) využívaných metod. Ad 1) Projekt se bude primár...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2023 •
- 4 823 tis. Kč •
- 4 730 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (98%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Koordinace mezi JČMF (ČFS) a EPS ve výuce fyziky (LA09038)
Úzká spolupráce JČMF (ČFS) zejména v oblasti výuky fyziky s organizacemi mezinárodními (zejména EPS) i národními. Aktivní činnost českých expertů v mezinárodních komisích a pracovních skupinách EPS a dalších organizacích s touto problematikou (EUPEN)...
AM - Pedagogika a školství
- 2009 - 2012 •
- 441 tis. Kč •
- 380 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 4. 2009 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (86%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
LGBT+ identita jako vývojová výzva v prostředí školy individuální, sociální a institucionální perspektiva (GA23-07934S)
Výzkum se zaměřuje na proces coming outu ne-heterosexuálních studentů a studentek, a to z perspektivy jejich, celé školní třídy a vyučujících. Výzkum ověřuje, nakolik pro školní třídy s přítomností ne-heterosexuálních studujících je platný závěr vypl...
Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
- 2023 - 2025 •
- 4 417 tis. Kč •
- 4 417 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2023 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Konference FEZA (1P05LA255)
mezinárodní konference o zeolitech, 1. Škola o zeolitech...
CF - Fyzikální chemie a teoretická chemie
- 2005 - 2005 •
- 5 285 tis. Kč •
- 285 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2005 - 1. 1. 2005
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (5%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU (GA406/09/0206)
Projekt reaguje na potřeby probíhající kurikulární reformy v ČR, která zavádí nový systém kurikulárních dokumentů pro vzdělávání žáků ve věku od 3 do 19 let. Od roku 2001 mateřské školy začaly pokusně pracovat podle Rámcového vzdělávacího programu pr...
AM - Pedagogika a školství
- 2009 - 2012 •
- 1 199 tis. Kč •
- 1 199 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2009 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
- 1 - 10 z 621