Filtry
Národní kurikulum a rámcové vzdělávací programy (LS20001)
Národní kurikulum je základní politický dokument, který vyjadřuje konsensuální názor společnosti na základní hodnoty vzdělávání, jeho cíle, obsah a výstupní úroveň. Jde o dokument, který významným způsobem usměrňuje kurikulární politiku. Je vyjádření...
AM - Pedagogika a školství
- 2001 - 2002 •
- 2 810 tis. Kč •
- 1 370 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2001 - 1. 1. 2002
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (49%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Uplatnění absolventů škol analýza a výhled (RS99005)
Provést analýzu standardně sbíraných dat, které jsou relavantní pro oblast uplatnění absolventů škol na trhu práce (data Výběrových šetření pracovních sil, školská data ÚIV, data MPSV). Navrhnout a provést další šetření (uplatnění absolventů na trhu ...
AM - Pedagogika a školství
- 1999 - 2000 •
- 1 260 tis. Kč •
- 1 150 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1999 - 1. 1. 2000
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (91%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Připravenost dětí k zahájení povinné školní docházky v pojetí současného kurikula a z pohledu komparace ve vybraných zemích EU (GA406/09/0206)
Projekt reaguje na potřeby probíhající kurikulární reformy v ČR, která zavádí nový systém kurikulárních dokumentů pro vzdělávání žáků ve věku od 3 do 19 let. Od roku 2001 mateřské školy začaly pokusně pracovat podle Rámcového vzdělávacího programu pr...
AM - Pedagogika a školství
- 2009 - 2012 •
- 1 199 tis. Kč •
- 1 199 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2009 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Nadnárodní trendy v kurikulu školního vzdělávání a jejich působení v národním vzdělávacím systému (GA15-25137S)
V poslední době se ve světě projevuje nový zájem o problematiku kurikula. Objevují se nové typy dokumentů regulujících vzdělávání převážně na výstupu (obsahové a evaluační standardy). Především se však posouvají cíle vzdělávání od znalostí ke kompete...
AM - Pedagogika a školství
- 2015 - 2019 •
- 1 150 tis. Kč •
- 1 150 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2015 - 25. 4. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Implementace geografických informačních systémů do výuky na základních a středních školách (TL02000142)
Cílem řešení projektu je zpracování analytických podkladů pro zpracování metodiky včetně didaktických metod a pomůcek vedoucí k systematickému zavedení GIS do výuky na ZŠ a SŠ. Stanovený cíl vychází z poznatku, že ačkoliv se staly v současném světě g...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2021 •
- 3 457 tis. Kč •
- 2 765 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 2. 2019 - 31. 12. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Systém terénní výuky pro základní školy (TJ01000127)
Cílem řešení projektu je zpracování komplexní metodiky realizace terénní výuky pro základní školy (ZŠ). Stanovený cíl vychází z poznatku, že ačkoliv je terénní výuka (zejména v zahraničí) považována za silnou výukovou strategii pro pochopení dnešníh...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2018 - 2019 •
- 939 tis. Kč •
- 798 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2018 - 30. 4. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (85%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Výzkum implementace základních cílů vzdělávání (tzv. 4 pilíře) v primárním vzdělávání ve školách v ČR (GA406/07/1482)
V roce 1993 byly na půdě UNESCO v mezinárodní komisi "Vzdělávání pro 21 století" formulovány 4 základní pilíře vzdělávání (Delorsova zpráva), které jsou základem pro rozvoj tzv. učící se společnosti v globálním světě. Zmíněné cíle jsou zahrnuty i v N...
AM - Pedagogika a školství
- 2007 - 2008 •
- 274 tis. Kč •
- 274 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2007 - 31. 12. 2008
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Obsahová dimenze kurikula základní školy (GA406/05/0246)
Projekt Obsahová dimenze kurikula základní školy se zaměřuje na analýzu požadavků na obsah vzdělání, zejména na úrovni jejího absolventa. Problematika se zkoumá jednak po linii průběhu povinné školní docházky, jednak nároků navazujících škol a požada...
AM - Pedagogika a školství
- 2005 - 2007 •
- 2 045 tis. Kč •
- 2 045 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2005 - 31. 12. 2007
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Výzkum vhodných nástrojů ke zvyšování stavební kultury (TB030MMR003)
Základním cílem projektu je přispět ke zlepšení prostředí formovaného zástavbou v nejširším slova smyslu, tedy prostředí ovlivněného architektonickou a urbanistickou činností. Dílčím cílem projektu bude zpracování analýzy mapující dosavadní aktivity ...
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
- 2015 - 2016 •
- 2 890 tis. Kč •
- 2 890 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 5. 2015 - 31. 5. 2016
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Terénní výuka jako silná výuková strategie (GA16-00695S)
Terénní výuka je forma, která je už dlouhá léta považována za velmi silnou výukovou strategii při chápání dnešního světa. Terénní výuka, která je pevně zakotvena i v českém vzdělávání, pěstuje u žáků různé druhy dovedností spojené především s praktic...
AM - Pedagogika a školství
- 2016 - 2020 •
- 2 700 tis. Kč •
- 2 621 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2016 - 11. 12. 2020
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (97%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
- 1 - 10 z 196