Filtry
ReDiKid Odolné dítě v digitálním světě (EH23_025/0008686)
Projekt se zaměřuje na posílení odolnosti dětí, která zahrnuje schopnost čelit digitálním výzvám i připravenost na fyzické, psychické a sociální výzvy současného světa. Je strukturován do 3 výzkumných záměrů s cílem: 1) vytvoření teoretického rám...
Social sciences, interdisciplinary
- 2025 - 2029 •
- 147 076 tis. Kč •
- 37 873 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2025 - 28. 2. 2029
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (26%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Primární prevence sedavého chování českých adolescentů pomocí intervence založené na sociálních normách s využitím prvků e/m-health. (TL02000033)
Cílem projektu je připravit a certifikovat sadu intervenčních nástrojů využitelných v primární prevenci sedavého chování českých adolescentů a podpory jejich fyzické aktivity ve školním prostředí. Intervenční program bude využívat vlivu sociálních no...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2022 •
- 4 599 tis. Kč •
- 3 679 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Analýza vědomostních prostorů u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí (GPP407/11/P091)
Navrhovaný projekt si klade za cíl zmapovat schopnosti nutné pro úspěšné nastartování školní docházky u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Chce vytvořit novou diagnostickou metodu - pro děti atraktivní počítačovou hru, metodologicky vycházejí...
AN - Psychologie
- 2011 - 2017 •
- 508 tis. Kč •
- 508 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2011 - 25. 4. 2017
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
TRENDY V CHOVÁNÍ ČESKÝCH ADOLESCENTŮ V KONTEXTU ŠKOLNÍHO A RODINNÉHO PROSTŘEDÍ HBSC STUDIE MEZI LETY 2002-2018 (GA17-12579S)
Behaviour in School-aged Children" (HBSC) dotazníkového výzkumu v letech 2002 (n=5012...
AM - Pedagogika a školství
- 2017 - 2019 •
- 3 637 tis. Kč •
- 3 528 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2017 - 31. 12. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (97%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
*Zjišťování přidané hodnoty (LS0602)
*1. Zajištění účasti ČR na mezinárodním projektu OECD ?Zjišťování přidané hodnoty? (příprava národní podkladové zprávy, připomínkování práce mezinárodní skupiny expertů, vypracování závěrečné zprávy o mezinárodním projektu) 2. Pilotní projekt zjišťov...
AM - Pedagogika a školství
- 2006 - 2008 •
- 1 053 tis. Kč •
- 1 053 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 8. 2006 - 26. 6. 2008
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Multifaktoriální výzkum zastavěného prostředí, aktivního životního stylu a tělesné kondice české mládeže (GA14-26896S)
Mezi nejvýznamnější determinanty pohybově aktivního životního stylu patří prostředí (školní, fyzické, zastavěné atd.) a tělesná kondice. Celosvětově uznávané modely změny chování opomíjejí tělesnou kondici a dostatečně nereflektují národní historický...
AM - Pedagogika a školství
- 2014 - 2018 •
- 4 035 tis. Kč •
- 4 035 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2014 - 23. 4. 2018
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Žádané školy Podmínky volby základní školy ve venkovském prostoru (GA20-18545S)
Většina dosavadních výzkumů volby školy věnovala pozornost městským oblastem a specifika venkovských škol byla spíše přehlížena. Projekt se s využitím příkladu Česka zaměří na výzkum kvazi-tržního prostředí základních škol v „obyčejnýchˮ venkovských ...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2020 - 2022 •
- 3 461 tis. Kč •
- 3 461 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2020 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Tranzitorní momenty v životní dráze dítěte a dospívajícího (GA13-28254S)
Subjektivní důvěra v možnost řídit svůj život výrazně charakterizuje tzv. well-being, kvalitu života a psychickou odolnost jedince. Moderujícím procesem zvládání socializace dítěte je schopnost autoregulace jedince. Nás zajímá, jak se tyto charakteri...
AN - Psychologie
- 2013 - 2018 •
- 3 197 tis. Kč •
- 3 197 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 2. 2013 - 23. 4. 2018
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Cesty k inkluzivní škole 21. století etnografický přístup (GA19-13038S)
Projekt se zaměřuje na problematiku inkluze ve školním prostředí, chce ji zkoumat v ČR netradičním přístupem. Promítne se do tří rovin: 1) výběru škol, 2) sledovaných procesů přispívajících inkluzi a 3) využívaných metod. Ad 1) Projekt se bude primár...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2023 •
- 4 823 tis. Kč •
- 4 730 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (98%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Koordinace mezi JČMF (ČFS) a EPS ve výuce fyziky (LA09038)
Úzká spolupráce JČMF (ČFS) zejména v oblasti výuky fyziky s organizacemi mezinárodními (zejména EPS) i národními. Aktivní činnost českých expertů v mezinárodních komisích a pracovních skupinách EPS a dalších organizacích s touto problematikou (EUPEN)...
AM - Pedagogika a školství
- 2009 - 2012 •
- 441 tis. Kč •
- 380 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 4. 2009 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (86%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
- 1 - 10 z 815