Filtry
Výkonová motivace rozumově nadaných studentů s dyslexií ? základní determinanty a proměny v období adolescence a časné dospělosti (GAP407/11/1272)
motivaci těchto studentů. Hlavním cílem projektu je sledovat ty klíčové proměnné těchto studentů, kdy jsou tito nadaní signifikantně akademicky podhodnocováni, kdy specifické populace nadaných studentů zvyšovat. Chce podch...
AN - Psychologie
- 2011 - 2014 •
- 4 015 tis. Kč •
- 4 015 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2011 - 31. 12. 2014
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků (GA17-03643S)
Projekt si klade za cíl identifikovat, jakým způsobem spolu souvisí podoba výukové komunikace a vzdělávací výsledky žáků, a to v prostředí druhého stupně základních škol (ISCED 2A). Vzdělávací výsledky žáků budeme sledovat v oblasti čtenářské gramotn...
AM - Pedagogika a školství
- 2017 - 2021 •
- 3 712 tis. Kč •
- 3 639 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2017 - 31. 12. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (98%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Kolektivita v dialogickém vyučování Intervenční studie (GA21-16021S)
Dialogické vyučování (DV) je způsob výukové komunikace, při němž dochází ke stimulaci aktivity žáků, podněcování jejich myšlení a prohlubování jejich porozumění. Výzkumy prokázaly, že se učení se intenzifikuje, pokud mají žáci příležitost k rozvitým ...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2021 - 2023 •
- 6 162 tis. Kč •
- 6 162 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2021 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Dítě s epilepsií v prostředí školy vývoj adekvátního strukturního modelu (GJ16-02453Y)
Epilepsie je chronické neurologické onemocnění mající celou řadu negativních se školou souvisejících důsledků pro děti, které ji trpí. I přes některé vzdělávací programy realizované v uplynulých letech a zaměřené na děti s epilepsií se mnoho těchto d...
AM - Pedagogika a školství
- 2016 - 2020 •
- 3 584 tis. Kč •
- 3 584 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2016 - 22. 7. 2020
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
BACH Vývoj Testů školních dovedností (TL02000268)
Během projektu dokončíme Testy školních dovedností (BACH). Celá baterie bude obsahovat přibližně 30 subtestů standardizovaných ve věkových skupinách 5-22 a 60-80 let. V mladší kohortě proběhne rovněž konormace s baterií kognitivních schopností WJ IV ...
Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
- 2019 - 2022 •
- 5 346 tis. Kč •
- 4 124 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (77%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Rozvoj akademické excelence Systemický přístup k mimořádnému výkonu u akademiků a akademiček na počátku kariéry (GA17-20856S)
Cílem projektu je analýza individuálních faktorů a pracovních podmínek, které ovlivňují rozvoj akademické excelence u začínajících akademiků a akademiček na českých vysokoškolských a výzkumných pracovištích. Projekt bude teoreticky ukotven v systemic...
AN - Psychologie
- 2017 - 2019 •
- 3 100 tis. Kč •
- 3 100 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2017 - 31. 12. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Sociální portrét vysokoškolských studentů v České republice (RS95R3003)
Cílem projektu je především zmapovat současné sociální postavení studentů vzorek cca 1500 studentů vybraných vysokých škol. Předmětem šetření bude i otázky sociálního postavení studentů, vztah studentů k výuce a je...
AM - Pedagogika a školství
- 1995 - 1995 •
- 0 tis. Kč •
- 223 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1995 - 1. 1. 1995
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Osvojování tacitních znalostí studenty učitelství v průběhu jejich pedagogické praxe (GA13-20049S)
se ze studentovy subjektivní teorie výuky a student učitelství si je v průběhu pedagogické neočekávané situace. Proces osvojování tacitních znalostí facilituje sebereflexe studentů tacitních znalostí ovlivňuje studento...
AM - Pedagogika a školství
- 2013 - 2018 •
- 4 514 tis. Kč •
- 4 514 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 2. 2013 - 5. 12. 2018
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání Analýza shluků a sekvencí strategií (GAP407/12/0432)
Projekt vychází z analýzy problémů učení se cizímu jazyku a jazykového vzdělávání ve školních podmínkách. Mnoho žáků nedosahuje očekávané jazykové úrovně i po mnoha letech učení. Důvodem může být kvalita výuky, ale také procesy učení žáků. Více než d...
AM - Pedagogika a školství
- 2012 - 2015 •
- 2 167 tis. Kč •
- 2 167 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2012 - 7. 12. 2015
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Sociální portrét vysokoškolských studentů v České republice III. (RS98024)
Cílem projektu je zmapovat sociální postavení studentů českých VŠ v r. 1998 empirické šetření, zahrnující vzorek přibližně 1500 studentů vabraných VŠ v ČR. Předmětem šetření budou nejen otázky sociál. postavení studentů, al...
AO - Sociologie, demografie
- 1998 - 1999 •
- 449 tis. Kč •
- 449 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1998 - 1. 1. 1999
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
- 1 - 10 z 1 328