Filtry
Faktory ovlivňující rozvoj mapových dovedností v českých školách (GA16-17749S)
Mapové dovednosti a jejich rozvoj je jednou z hlavních součástí výuky geografie. Do popředí zájmu se mapové dovednosti dostaly mimo jiné díky kurikulární reformě, která klade větší důraz na rozvoj žákovských dovedností. Nicméně výzkum mapových dovedn...
AM - Pedagogika a školství
- 2016 - 2018 •
- 2 285 tis. Kč •
- 2 285 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2016 - 31. 12. 2018
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Kariérová adaptabilita absolventů odborných vyšších sekundárních škol v období přechodu ze školy do práce (GA18-07537S)
Jedním z významných úkolů, s nímž se musí vypořádat část absolventů středních odborných škol a středních odborných učilišť, je přechod ze školy do práce. Přechod ze školy na trh práce v současné době není jednorázovou záležitostí, ale dlouhodobým pro...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2018 - 2022 •
- 5 102 tis. Kč •
- 4 625 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2018 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (91%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Faktory ovlivňující sebehodnocení ICT dovedností studentů středních škol (GA17-02993S)
Sebehodnocení ICT (information and communication technology) kompetencí je často využíváno v pedagogickém výzkumu a běžných životních situacích. Sebehodnocení může nicméně záviset nejen na objektivní situaci ale také na stylu odpovídání – dva student...
AM - Pedagogika a školství
- 2017 - 2021 •
- 2 544 tis. Kč •
- 2 544 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2017 - 31. 12. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Modifikace finského vzdělávacího programu Towards Successful Seniority na základě aktuálních potřeb učitelů středních škol (TL02000290)
Hlavním cílem projektu je modifikovat a následně vědecky ověřit účinnost finského vzdělávacího programu Towards Successful Seniority. Dílčí cíle projektu: 1) zpřesnění aktuálních potřeb učitelů středních škol v oblasti optimalizace pracovní schopnost...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2019 - 2022 •
- 4 901 tis. Kč •
- 3 701 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 30. 6. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (76%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Koordinace mezi JČMF (ČFS) a EPS ve výuce fyziky (LA09038)
Úzká spolupráce JČMF (ČFS) zejména v oblasti výuky fyziky s organizacemi mezinárodními (zejména EPS) i národními. Aktivní činnost českých expertů v mezinárodních komisích a pracovních skupinách EPS a dalších organizacích s touto problematikou (EUPEN)...
AM - Pedagogika a školství
- 2009 - 2012 •
- 441 tis. Kč •
- 380 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 4. 2009 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (86%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Interakce ve frontální výuce a skupinové práci v hodinách angličtiny na střední škole (GA18-02363S)
Předmětem výzkumu je interakce ve frontální výuce a skupinové práci v hodinách anglického jazyka na středních školách. S pomocí konverzační analýzy bude popsáno, jak mluvčí (tj. učitelé a studenti) interagují. Analýzy budou vycházet z nahrávek zachyc...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2018 - 2022 •
- 2 525 tis. Kč •
- 2 385 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2018 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (94%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vývoj motivace k učení se anglickému jazyku u českých žáků z různých typů škol na úrovni vyššího sekundárního vzdělávání (GA24-10968S)
Výzkum motivace k učení se cizím jazykům se začíná zaměřovat na změny této motivace v čase, přičemž často využívá data získaná ze sebehodnoticích dotazníků. Takto získané informace o vývoji motivace však mohou být zkreslena rozdíly ve způsobu odpovíd...
Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
- 2024 - 2026 •
- 5 788 tis. Kč •
- 5 788 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2024 - 31. 12. 2026
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Rozšiřování výsledků výzkumu a vývoje v oblasti matematického a fyzikálního vzdělávání (PG97176)
CÝlem projektu je dalÜÝ rozvoj Ŕasopisu pro vřuku na zßkladnÝch a st°ednÝch Ükolßch Matematika - fyzika - informatika, kterř vydßvß Jednota Ŕeskřch matematik¨ a fyzik¨ v nakladatelstvÝ P Projekt je zamý°en na vřmýnu informacÝ v oblasti matematickÚho ...
AM - Pedagogika a školství
- 1997 - 1999 •
- 2 633 tis. Kč •
- 1 337 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 1997 - 1. 1. 1999
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (51%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Rozšiřování výsledků výzkumu v oblasti matematického a fyzikálního vzdělávání (LP0017)
Cílem projektu je další rozvoj časopisu pro výuku na základních a středních školách Matematika - fyzika - informatika. Časopis vydává Jednota českých matematiků a fyziků v nakladatelství Prometheus. Projekt je zaměřen na výměnu informací v oblasti ma...
AM - Pedagogika a školství
- 2000 - 2002 •
- 2 221 tis. Kč •
- 690 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2000 - 1. 1. 2002
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (31%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Zajištění činnosti zástupce ČR v EPS (Evropská fyzikální společnost), sekce Pre-university Education (LA 161)
Zastoupení ČR v Evropské fyzikální společnosti (EPS) pro oblast středních škol (pre-universitní vzdělání). Spolupráce při vývoji výukových metod, jejich vyhodnocování, koordinace v mezinárodním měřítku. Vazby mezi střední školou a univerzitami., , ,....
AM - Pedagogika a školství
- 2002 - 2006 •
- 350 tis. Kč •
- 317 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2002 - 1. 1. 2006
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (91%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
- 1 - 10 z 490