Filtry
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Zobrazit více
Více filtrů
Výsledky výzkumu
Segmentation of Czech consumers as for their relationship to organic foods
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2013 •
- Jx
Rok uplatnění
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
SEGMENTATION OF CZECH CONSUMERS AS FOR THEIR RELATIONSHIP TO ORGANIC FOODS
AH - Ekonomie
- 2013 •
- O
Rok uplatnění
O - Ostatní výsledky
B2B Segmentation as a Tool for Marketing and Logistic Strategy Formulation
AH - Ekonomie
- 2010 •
- Jx
Rok uplatnění
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
Market Segmentation of Clients of Brick&Mortar Pharmacies when Buying OTC Drugs
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2016 •
- D •
- Odkaz
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
Výsledek na webu
Consumer Behaviour in a Specific Segment:The Case of Czech Singles Behaviour Towards Holiday Spending
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2014 •
- D
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
The Impact of Standardization of Variables on the Outcomes of Service Market Segmentation,
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2014 •
- D
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
Selected Problems Arising within Cluster Analysis Usage for Market Segmentation
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2014 •
- D
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
PRODUCT POSITIONING ? CREATION OF APPROPRIATE COMPETITIVE PORTFOLIO IN SERVICE COMPANY
AH - Ekonomie
- 2011 •
- O
Rok uplatnění
O - Ostatní výsledky
Emerging Socio-Demographic Group of Singles in Selected EU Countries and Its Consequences for Business Environment
AE - Řízení, správa a administrativa
- 2015 •
- D
Rok uplatnění
D - Stať ve sborníku
- 1 - 10 z 8 224