Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

90 727 (0,213s)

Výsledek výzkumu

Mixture Initialization Based on Prior Data Visual Analysis

Statistics and probability

  • 2019
  • C
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

Bayesian Mixture Estimation without Tears

Statistics and probability

  • 2021
  • D
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

Smoothness prior information in principal component analysis of dynamic image data

FS - Lékařská zařízení, přístroje a vybavení

  • 2001
  • C
Výsledek výzkumu

Příprava výukových situací

Role didaktické a a-didaktické situace ve vyučovacím procesu a zapojení analýzy a priori a překážek do jejich přípravy.

AM - Pedagogika a školství

  • 2006
  • D
Výsledek výzkumu

Holistic Exploration on Universal Decompositional Semantic Parsing: Architecture, Data Augmentation, and LLM Paradigm

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2024
  • D
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

HOW DO PRE-SERVICE TEACHERS OF MATHEMATICS PLAN THEIR CLIL MATHEMATICS LESSONS?

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • 2017
  • D
Výsledek výzkumu

A PRIORI DIFFUSION-UNIFORM ERROR ESTIMATES FOR SINGULARLY PERTURBED PROBLEMS: MIDPOINT-DG DISCRETIZATION

BA - Obecná matematika

  • 2013
  • D
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

A priori analysis in theory and teachers' practice

AM - Pedagogika a školství

  • 2011
  • D
Výsledek výzkumu

On Runge-Kutta, collocation and discontinuous Galerkin methods: mutual connections and resulting consequences to the analysis

BA - Obecná matematika

  • 2015
  • D
  • Odkaz
Výsledek výzkumu

Ukázky analýzy a priori pro slovní úlohy

V článku jsou uvedeny základní pojmy Teorie didaktických situací. V další části jsou stručně představeny typy strategií pro řešení jedné slovní úlohy.

AM - Pedagogika a školství

  • 2003
  • D
  • 1 - 10 z 90 727