*New solution of brakes for metro wagons with the possible usage into locomotive and personal wagons for international transport
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
TIP
Call for proposals
TIP 3 (SMPO2011/01)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
FR-TI3/257
Alternative language
Project name in Czech
*Nové řešení brzd pro vozy metra s možností využití do lokomotiv a osobních vozů pro mezinárodní dopravu
Annotation in Czech
*Ze závěrů Marketingové zprávy z února 2009 zpracované společností DAKO-CZ, a.s. v části Výrobková strategie jsou představeny tři hlavní typy výrobků, na jejichž výzkum a vývoj se firma v následujících letech chce zaměřit. Jedním z nich je předmětem tohoto projektu. V samotném úkolu jsou řešeny jednotlivé přístroje pro standardní provedení brzdy, tj. špalíková jednotka s vnitřním převodem a jednopotrubní brzdový rozváděč, protismykové zařízení, které zaručuje ochranu dvojkolí proti poškození a zkrácenízábrzdné dráhy při špatných adhezních podmínkách. Nové provedení brzdy, které se vyznačuje tím, že je brzdový kotouč umístěn mezi motorem a převodovkou, kdy úspěšné dokončení tohoto úkolu společnost znamená získání značné konkurenční výhody. Toto řešenína trhu dosud nikdo nenabízí. charakteristika brzdy bude nastavena tak, aby bylo možné ji využít ve vozech lokomotiv a osobních vozech s určením nejen pro tuzemskou dopravu.
Scientific branches
R&D category
VV - Exeperimental development
CEP classification - main branch
JQ - Machinery and tools
CEP - secondary branch
JT - Propulsion, engines and fuels
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
20301 - Mechanical engineering<br>20302 - Applied mechanics<br>20704 - Energy and fuels<br>20705 - Remote sensing<br>20706 - Marine engineering, sea vessels<br>20707 - Ocean engineering
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
Based on developed and tested prototypes, the production of new brake devices for passenger coaches, as well as the production of new brake devices for subway cars and locomotives, will start, the extension of the product portfolio.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2011
Realization period - end
Dec 31, 2014
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Apr 18, 2014
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP15-MPO-FR-U/01:1
Data delivery date
Jul 3, 2015
Finance
Total approved costs
17,135 thou. CZK
Public financial support
4,980 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
12,156 thou. CZK