All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Factors related to the cognitive and non-cognitive outcomes of vocational students. The role of the sense of academic futility and school culture

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Main participants

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    18-19056S

Alternative language

  • Project name in Czech

    Faktory ovlivňující kognitivní a nekognitivní výsledky žáků ve středním odborném vzdělávání. Úloha pocitu akademické marnosti a kultury školy

  • Annotation in Czech

    ČR rozděluje žáky středních škol do tří vzdělávacích proudů s velmi odlišným kurikulem. Vzdělávací proudy se značně liší složením žáků i jejich kognitivními a nekognitivními výstupy. Přestože hraje odborné vzdělávání v českém vzdělávacím systému velmi významnou úlohu, zcela chybějí výzkumné poznatky o faktorech ovlivňujících výsledky a postoje žáků navštěvujících tento vzdělávací segment. Hlavním cílem projektu je vztah mezi výsledky žáků a navštěvovaným vzdělávacím proudem vysvětlit školním kontextem, operacionalizovaným prostřednictvím akademického optimismu, a pocitem akademické marnosti. Kvantitativní analýzy dat založené na víceúrovňovém strukturním modelování budou doplněny longitudinálními kvalitativními případovými studiemi přechodu z povinného vzdělávání do různých proudů středního vzdělávání. V projektu budou kromě nově sbíraných dat také využita data získaná v rámci projektu GAČR P402/12/G130. Projekt umožní plné využití zdrojů shromážděných v rámci projektu P402/12/G130 a přinese unikátní poznatky o dopadu diferenciace na žáky v odborném vzdělávání.

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • OECD FORD - main branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - secondary branch

  • OECD FORD - another secondary branch

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AM - Pedagogy and education

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2018

  • Realization period - end

    Dec 31, 2022

  • Project status

  • Latest support payment

    Mar 25, 2020

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP22-GA0-GA-R

  • Data delivery date

    Feb 22, 2022

Finance

  • Total approved costs

    4,804 thou. CZK

  • Public financial support

    4,804 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK