All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Multimodal learning analytics to study self-regulated learning processes within learning management systems

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

    SGA0202100005

  • Main participants

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    21-08218S

Alternative language

  • Project name in Czech

    Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky

  • Annotation in Czech

    Projekt se zaměřuje na procesy a strategie seberegulovaného učení (SRL) vysokoškolských studentů při jejich studiu v systémech pro řízení výuky (LMS). Výzkum staví na multimodálním přístupu ke sběru a analýze dat o učení studentů v LMS, přičemž jeho cílem je kombinovat různé techniky sběru dat pro zachycení různých modalit, skrze které může docházet k učení studentů v systémech typu LMS. Konkrétně budou v rámci projektu využívány následující čtyři typy dat: data o chování studentů v LMS (tzv. logy), data z dotazníků věnujících se různým dimenzím SRL, kvalitativní data zachycující obsah výukových aktivit a materiálů v LMS a data z experimentu zaměřeného na sledování očních pohybů studentů při studiu v LMS (eye-tracking). Z analytického hlediska budou hrát dominantní roli procesně orientované analytické techniky. Projekt přispěje k rozvoji a zdokonalení dosavadních výzkumných metod a teoretických modelů seberegulovaného učení v kontextu LMS. Hlavním výstupem projektu bude šest článků v prestižních mezinárodních odborných časopisech.

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • OECD FORD - main branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - secondary branch

  • OECD FORD - another secondary branch

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AM - Pedagogy and education

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Apr 1, 2021

  • Realization period - end

    Dec 31, 2024

  • Project status

    K - Ending multi-year project

  • Latest support payment

    Mar 10, 2023

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP24-GA0-GA-R

  • Data delivery date

    Feb 19, 2024

Finance

  • Total approved costs

    4,488 thou. CZK

  • Public financial support

    4,488 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK