All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Development of English Language Learning Motivation Among Czech Students in Different Types of Schools at Upper Secondary Level

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

    SGA0202400001

  • Main participants

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    24-10968S

Alternative language

  • Project name in Czech

    Vývoj motivace k učení se anglickému jazyku u českých žáků z různých typů škol na úrovni vyššího sekundárního vzdělávání

  • Annotation in Czech

    Výzkum motivace k učení se cizím jazykům se začíná zaměřovat na změny této motivace v čase, přičemž často využívá data získaná ze sebehodnoticích dotazníků. Takto získané informace o vývoji motivace však mohou být zkreslena rozdíly ve způsobu odpovídání na dotazníkové položky mezi žáky a změnami způsobu odpovídání žáků v čase. V tomto projektu zkoumáme změny ve způsobu odpovídání při hodnocení vlastní motivace k učení se angličtině u žáků z různých ročníků a typů škol na úrovni vyššího sekundárního vzdělávání v ČR. Zároveň zkoumáme vývoj struktury motivace u různých skupin žáků společně s faktory, které se změnami motivace souvisí, a jak tyto výsledky mohou být ovlivněny změnami ve způsobu odpovídání žáků. V kontextu změn motivace žáků též zkoumáme paradoxní zjištění o vztahu nekognitivních charakteristik žáků s jejich výsledky v testech uvedených v literatuře. Výstupem projektu jsou publikace v impaktovaných časopisech, odborná kniha, prezentace na konferencích, shrnující zpráva pro participující školy a shrnující zpráva a video pro širší veřejnost.

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • OECD FORD - main branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - secondary branch

  • OECD FORD - another secondary branch

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AM - Pedagogy and education

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2024

  • Realization period - end

    Dec 31, 2026

  • Project status

    Z - Beginning multi-year project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP24-GA0-GA-R

  • Data delivery date

    Mar 12, 2024

Finance

  • Total approved costs

    5,788 thou. CZK

  • Public financial support

    5,788 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK