The factors influencing customer?s on-line behavior in e-commerce environment on B2C and B2B markets in the Czech Republic
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Post-graduate (doctorate) grants
Call for proposals
Postdoktorandské granty 11 (SGA02011GA1PD)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
P403-11-P175
Alternative language
Project name in Czech
Faktory ovlivňující on-line nákupní chování na Internetu v prostředí e-commerce na B2C a B2B trzích v ČR
Annotation in Czech
Projekt se zabývá vztahem mezi kvalitou, spokojeností, důvěrou a zákaznickou loajalitou a ostatními faktory, které mají vliv na zákaznické chování v prostředí e-commerce se zaměřením na B2B a B2C trhy. Zákaznické propojení kvality, vnímané bezpečnosti aloajality jsou kritickými faktory úspěchu e-commerce webových stránek. Zákazníci, kteří uvažují racionálně, využívají on-line nakování kvůli úspoře finančních prostředků, rychlosti dodání a možnosti snadného srovnání výrobků a služeb. Účelem projektu jenavrhnout a testovat integrující model procesu rozvoje e-loajality s vyslovením hypotéz, že zákaznická loajalita je ovlivňována e-spokojeností zákazníka, e-důvěrou a e-kvalitou. Důvěra, bezpečnost, spokojenost, loajalita a ostatní faktory jsou velmi důležitými vlivy, které rozhodují o uskutečnění nákupu on-line. Firmy hledají cesty, jak udržet stávající zákazníky a jak přilákat zákazníky nové. Výsledkem tohoto projektu je na základě současných poznatků navrhnout inovovaný model zákaznického chování na B2C a B2B trzích v ČR.
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AE - Management, administration and clerical work
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The main result of the project is deep analysis of internet shopping in the CR and influencing factors on the set of more than 1500 surveys. Final sheet is written on the required level. Project results have rather information value. They can be used easily in teaching process. Publication outputs do not satisfy declared intentions (missing journal publications). Use of project funds is qualified.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2011
Realization period - end
Dec 31, 2013
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Jun 6, 2013
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP15-GA0-GP-U/02:2
Data delivery date
May 6, 2016
Finance
Total approved costs
458 thou. CZK
Public financial support
458 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK