All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application for the development of students‘ map-use strategies

Public support

  • Provider

    Technology Agency of the Czech Republic

  • Programme

  • Call for proposals

    STA02023TQ010

  • Main participants

    Univerzita Karlova / Přírodovědecká fakulta

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    TQ01000236 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternative language

  • Project name in Czech

    Aplikace pro rozvoj žákovských strategií práce s mapou

  • Annotation in Czech

    Záměrem je vyvinout inovativní digitální nástroj pro komplexní a systematický rozvoj žákovských strategií práce s mapou a implementovat jej do vzdělávací praxe. To vyžaduje kategorizovat úlohy s mapou z pohledu strategií jejich řešení i použitých druhů map; stanovit efektivní strategie řešení jednotlivých typů úloh s ohledem na individuální odlišnosti žáků; a vyvinout adaptivní vzdělávací aplikaci. Vývoj proběhne ve dvou oblastech: 1) vytvoření diagnostických nástrojů pro identifikaci žákovských strategií a metakognitivních znalostí o nich a 2) vytvoření digitální podpory rozvoje efektivních strategií a metakognitivních znalostí o nich (např. adaptivní úlohy s mapou s okamžitým vyhodnocením správnosti řešení i zvolené strategie, nápovědy a podpůrná videa využití jednotlivých strategií).

Scientific branches

  • R&D category

    VV - Exeperimental development

  • OECD FORD - main branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - secondary branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

  • OECD FORD - another secondary branch

    50103 - Cognitive sciences

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AM - Pedagogy and education<br>AN - Psychology

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Sep 1, 2023

  • Realization period - end

    Dec 31, 2026

  • Project status

    B - Running multi-year project

  • Latest support payment

    Feb 28, 2024

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Data delivery code

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Data delivery date

    Feb 20, 2025

Finance

  • Total approved costs

    7,420 thou. CZK

  • Public financial support

    5,934 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    1,484 thou. CZK