All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodologies of wheel and brake tests for Pelican Aircraft

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F20%3AN0000114" target="_blank" >RIV/00010669:_____/20:N0000114 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vzlu.cz/cs/transfer-vysledku-c4/" target="_blank" >https://www.vzlu.cz/cs/transfer-vysledku-c4/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodiky zkoušek kola a brzdy pro letoun Pelikán

  • Original language description

    Zpráva obsahuje nově vyvinuté a ověřené metodiky pevnostních a trvanlivostních zkoušek nově vyvinutých prototypů kol a brzdy pro představitele letadel hmotnosti cca 4,5 tuny s přistávací rychlostí cca 235 km/hod., rychlosti počátku brzdění od cca 195 km/hod., brzdná energie cca 5,6 MJ. Brzdy jsou hydraulicky ovládané a opatřené vysoce odolným obložením (třecím párem). Zkoušky jsou navržené v rozsahu, umožňující schválení kol a brzd pro použití v letectví, tj. respektují požadavky ETSO C26c a Všeobecných technických podmínek pro letecká podvozková kola a brzdy. Metodiky zkoušek byly ověřeny na modelovém kole a brzdě určených pro letoun obdobné váhové kategorie.

  • Czech name

    Metodiky zkoušek kola a brzdy pro letoun Pelikán

  • Czech description

    Zpráva obsahuje nově vyvinuté a ověřené metodiky pevnostních a trvanlivostních zkoušek nově vyvinutých prototypů kol a brzdy pro představitele letadel hmotnosti cca 4,5 tuny s přistávací rychlostí cca 235 km/hod., rychlosti počátku brzdění od cca 195 km/hod., brzdná energie cca 5,6 MJ. Brzdy jsou hydraulicky ovládané a opatřené vysoce odolným obložením (třecím párem). Zkoušky jsou navržené v rozsahu, umožňující schválení kol a brzd pro použití v letectví, tj. respektují požadavky ETSO C26c a Všeobecných technických podmínek pro letecká podvozková kola a brzdy. Metodiky zkoušek byly ověřeny na modelovém kole a brzdě určených pro letoun obdobné váhové kategorie.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20304 - Aerospace engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FV30270" target="_blank" >FV30270: Development of wheels and brakes for landing gears of small and medium-sized aircraft</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.